Gå til innhold

S/F målet mitt i uke 39+5 var bare 32 cm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelige greier..

Ligger under den grønne kurven.

Har liten mage,og ikke lagt på meg noe,

og alikevel ligger det en liten baby på litt over 3 kg inni meg..

Helt rart å tenke på.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...det hørtes litt lite ut, men så lenge den veier rundt 3 kg, så er det meste normalt ihvertfall:)

Skrevet

he he i uke 34+3 var S/F målet mitt 31cm

Skrevet

Var på UL forrige uke,og da var han -6%.

Regner med han blir litt over 3 kg da..?

Jm skrev fin vekst.

Skrevet

Jeg har også liten mage, hadde sf-mål på 33 på tirsdag, har termin den 14. mai. Men mamma har fått små barn, fra 2600 til 3000 gr, så er ikke så rart. Så lenge kurven ikke daler nedover er det greit ifølge jordmora mi! Så lenge barnet er friskt og raskt har jeg ingenting imot at det er litt lite, blir jo litt lettere å presse ut da : ) Også er det deilig å gå rundt å ikke føle seg tung, er i finfin form! Litt trøtt men ellers bra. Lykke til videre!

Skrevet

Det er helt fin-fint med liten mage syns jeg.

Jeg er 175 cm så jeg har jo lang overkropp å fordele babyen på da.

Skrevet

Kanskje dere kan få litt med meg da! 34 uker på tirsdag så hadde jeg S/F målet mitt 37cm.........

Er selv 165 så jeg har ikke all verdens plass å gjemme henne på heller!!!!!!!!!!!! Er ivertfall utrolig tungt å gå sånn....

Skrevet

Var det ikke du som røykte enda???

Skrevet

Om du hinter til HI at ho røyker å har lite symfysemål, så kan jeg informere deg om at jeg røyker noe, å som du ser så er mitt mål veldig høyt. Så den kan du dra lenger på landet m..........

Skrevet

37+0 idag jeg da, og idag var sf-målet mitt 40 cm. Ja like før jeg hopper utom skjema gitt.

Er bare 1,57 selv,så kan nok si at den magen her er ikke liten. Stikker langt utom kroppen for å si det selv!:P

Skrevet

Anonym har utrolig bra hukommelse....

Ja jeg røyker,men babyen er ikke unormalt liten, -6%

Alt innenfor +/- 20 % er ok ifølge dem på UL.

Bare magen min som er "for liten".

Skrevet

Ja, overrasket meg selv der,men syntes det lå langt der bak..

Jeg er kommet like langt som deg, har ikke veldig stor mage, er midt på treet og kan ikke skjønne annet enn at du må ha liten mage!?Poenget mitt var bare at man kan ikke synes det er rart om ikke veksten er helt som den skulle om man røyker, det er jo nettopp for tidlig fødsel og at barna blir født mindre som er hovedinformasjon vedrørende røyking i svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...