Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 18 med mitt andre barn. Jeg plages veldig med en nedpress-følelse for tiden. Det trykker nedover i underlivet, og er nokså smertefullt. Det kommer og går i løpet av dagen, men er værst når jeg er i oppreist stilling naturligvis. Er det noen her inne som har opplevd lignende, og evt.kan gi meg råd om hva jeg bør gjøre. Er lei av å måtte sitte så mye i løpet av en dag. Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg pratet med jordmor om dette for et par dager siden, og det kan virke som det er kynnere? At livmora trekker seg sammen, og det gjerne blir helt hardt i deler av,eller i hele magen? (og nedpress)

For min del er det ikke direkte vondt,men ubehagelig, og jeg føler press på blæra ofte.. Jordmor sa at noen kan plages veldig med dette, andre kjenner det, men plages ikke.. er det kynnere er det helt normalt, livmora som "øver" seg til fødselen ;) men er desverre usikker på om det er noe du kan gjøre med det selv,tror du bør snakke med jordmor elr lege om det plager deg veldig(kjenner folk som har blitt sykmeldt pga mye kynnere). Er også i uke 18, mitt første =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...