Gå til innhold

Vannet bort fra fingrene...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan alle klassike råd om å drikke mye vann, spise lite salt osv og vet også at gravide ikke skal ta noe vanndrivende, men jeg kan ingen råd for å få vannet litt bort i fra fingrene. Bena kan man sitte høyt med o bruke støttestrømper, men hva med fingrene? Spesielt høyre hånd er så hoven nå at det er smertefult og hemmende, jeg klarer faktisk ikke å knyte neven helt lenger det er ca en halv cm fra fingertuppene til innsiden av hånden når jeg prøver det jeg klarer og da er det kjempestivt og ømt/vondt. Venstre klarer jeg så vidt. Dette hemmer meg faktisk nå, skulle åpne en boks med boksåpner i går og det gjorde kjempevondt :-( Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Sliter med vann i fingrene jeg oxo. Det er direkte smertefullt, spesielt på morgen.

Skrevet

Hei, jeg har også dette problemet. Jeg fikk tips fra legen om at det kan hjelpe å sitte med armene i kors over brystet når du sitter, og bygge opp under armene med puter når du ligger. Altså samme prinsipp som med beina, få armene opp så godt det lar seg gjøre. Jeg hadde en periode med grusomme smerter pga de vannfulle fingrene mine, men nå synes jeg det har bedret seg litt.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for tipset, gimsen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...