Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 hehe.. du må gjerne gå inn å se på di nye magebildene mine fra uke 24 og 25.. er fullgått 25 uker imorgen;) Må sies at bildene ligger i litt feil rekkefølge.. men det står på bildene hvilken uke jeg er i:P alle bildene er tatt på morgenen, før jeg har inntatt noe som helst mat eller drikke :P hehe
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2007 Ingen som vil se.. ? =/
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Fin mage! Jeg er ikke kommet lenger enn uke 14, men synes magen min minner veldig om din i begynnelsen:) Du vet ikke om det er gutt eller jente?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Takk;) Nei jeg vet ikke om det er gutt eller jente valgte å ikke vite dette :D Har hørt at jeg har guttemage da.. og selv har jeg en liten følelse på at det ligger en liten gutt i magen..
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Spennende....! Jeg tror jeg vil vite kjønn, bare fordi jeg er så nysgjerrig;) Har ingen sterk følelse for hverken det ene eller andre, det skifter litt fra uke til uke, nå tror jeg det er en liten gutt:) Lykke til!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2007 hehe jeg har hatt guttefølelse hele veien jeg.. så blir spennende å se :P Forstår godt dem så ikke klarer å vente med å vite hva som skjuler seg i magen, hihi =D =D Lykke til videre
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 kjempe fin mage du har:) Jeg er bare i uke 20 da hihi:) Hadde også en gutte følelse hele tiden, og på ul fikk vi bekreftet det:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2007 hihi takk morsomt at du hadde riktig da:P blir spennende å se om jeg har d
Fabelaktiv Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Hadde ikke klart å ikke vite det jeg altså.. er SÅ nysgjerrig... nuvel fin mage... jeg er også i uke 25 men jeg har ikke så flott mage som deg altså (syns også min er litt mindre men sånt er jo litt vanskelig å si) også har jeg et fettlag rundt magen som det ser ut til at du "mangler" - si fra hvis jeg kan by på litt
Miss L å di Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 steike så magen din har vokst de siste ukene! Det tar av for meg nå forstår jeg. Jeg er 21+5 i dag, og viss jeg skal ha samme utvikling så deg så kommer det å skje mye her den neste måneden. Du har en utrolig fin mage, men det syns jeg nå alle har her inne :-D Tusen takk for titten....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2007 tuuuusen takk for fine meldinger:) Blir saa glad :P Pleier liksom aldri aa "breafe" med noe. men er jo bare saa kjekt aa hoere fine tilbakemld om magen min som jeg er saa stolt av hehe.. =P syns du den har vokst slik da ? hehe.. foeler den faktisk er ganske forskjellig fra dag til dag jeg. heh.. jeg foeler kansje magen saag stoerre ut i en tidligere uke osv.. Men naar jeg ser paa bilder fra uke 17-18.. og til naa.. saa ser jeg jo at den har vokst godt.. Lyykke til med de voksende magene dere ogsaa Og Fabel Aktiv, takk for tilbudet om ekstra fettlag.. men har lagt mer enn nok paa meg til naa.. saa tror jeg maa takke pent nei hehe..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2007 og Miss L. Du har naa en stor og fin mage du ogsaa :D var inne aa tittet.. mener jeg har sett bildene foer Kjempe fiiin :D
Fabelaktiv Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 phø.. ikke noe fett å spore på de bildene greit greit jeg får holde på mine egne da, trenger de sikkert til den overaktive snella som skal se dagens lys om en stund
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. mai 2007 haha.. du ser dem bare ikke paa bildene Kommer ann paa hvilken vinkel jeg tar fra :P Har faktisk lagt paa meg 10-12 kilo.. om ikke mer til naa.. De ligger godt plassert paa pupper, mage og laar... Faar ikke paa meg gamle bukser ... de gaar ikke over laara nei.. hehe:P Har faktisk litt fett ja.. men det vises nok ikke noe godt paa bildene, ettersom jeg proever aa fokusere paa magen og skjule fettet haha:P Du har en overaktiv liten i magen du og ? hehe. der kjenner jeg meg igjen! Heeelt hyper inni der den lille Og fooor noen muskler da
M&MH Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Vi har ganske så like mager du og jeg, candycupps! Fikk alltid høre at jeg hadde jentemage jeg da, og det er jo ei jente inni der:-D Tror du har jente inni magen din jeg!hihi Forresten, jeg har vel også lagt på meg en 12 kg tror jeg, og det meste er på pupper og lår:-D Magen kommer jo uansett!Morsomt at vi er litt like der! Har ikke magebilder som jeg legger ut her, men har noen på mobilen, og da sammenlignet jeg...jammen var vi like:-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 10. mai 2007 Stilig da :D:D kansje det skjuler seg en jentebaby inni der ? hehe.. hvem vet ? =D =D Morsomt at vi er saa like da
M&MH Skrevet 10. mai 2007 #17 Skrevet 10. mai 2007 ja,det er ganske gøy:-D Det er så rart hvor individuelt det er med hva slags mage man får!!Alle er så forskjellige...Men syntes vi har fine mager jeg:-) Ja,jeg tror du får ei lita jente!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 10. mai 2007 Ja det er utrolig hvor ulike magene er.. men noen maa da ligne litt ogsaa hehe Ja klaart vi har fine mager hehe :D Jeg skal huske at du har sagt det.. saa faar vi se om du har rett
Miss L å di Skrevet 10. mai 2007 #19 Skrevet 10. mai 2007 Må snart ta nye magebilder jeg... Gir et pip når de er på profilen :-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 10. mai 2007 gjoer d vil gjerne se =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå