Gå til innhold

NYE MAGEBILDER :D:D:D:D:D:D:D:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. du må gjerne gå inn å se på di nye magebildene mine fra uke 24 og 25.. er fullgått 25 uker imorgen;)

Må sies at bildene ligger i litt feil rekkefølge.. men det står på bildene hvilken uke jeg er i:P alle bildene er tatt på morgenen, før jeg har inntatt noe som helst mat eller drikke :P :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil se.. ? =/

Skrevet

Fin mage! Jeg er ikke kommet lenger enn uke 14, men synes magen min minner veldig om din i begynnelsen:)

Du vet ikke om det er gutt eller jente?

Skrevet

Takk;) Nei jeg vet ikke om det er gutt eller jente :P valgte å ikke vite dette :D:D Har hørt at jeg har guttemage da.. og selv har jeg en liten følelse på at det ligger en liten gutt i magen.. :P

Skrevet

Spennende....! Jeg tror jeg vil vite kjønn, bare fordi jeg er så nysgjerrig;)

Har ingen sterk følelse for hverken det ene eller andre, det skifter litt fra uke til uke, nå tror jeg det er en liten gutt:)

Lykke til!

Skrevet

hehe :P jeg har hatt guttefølelse hele veien jeg.. så blir spennende å se :P :P Forstår godt dem så ikke klarer å vente med å vite hva som skjuler seg i magen, hihi =D =D

Lykke til videre ;)

Skrevet

kjempe fin mage du har:) Jeg er bare i uke 20 da hihi:)

Hadde også en gutte følelse hele tiden, og på ul fikk vi bekreftet det:)

Skrevet

hihi takk :) morsomt at du hadde riktig da:P blir spennende å se om jeg har d :)

Skrevet

Hadde ikke klart å ikke vite det jeg altså.. er SÅ nysgjerrig... nuvel

fin mage... jeg er også i uke 25 men jeg har ikke så flott mage som deg altså (syns også min er litt mindre men sånt er jo litt vanskelig å si) også har jeg et fettlag rundt magen som det ser ut til at du "mangler" - si fra hvis jeg kan by på litt :)

Skrevet

steike så magen din har vokst de siste ukene! Det tar av for meg nå forstår jeg. Jeg er 21+5 i dag, og viss jeg skal ha samme utvikling så deg så kommer det å skje mye her den neste måneden. Du har en utrolig fin mage, men det syns jeg nå alle har her inne :-D

Tusen takk for titten....

Skrevet

tuuuusen takk for fine meldinger:) Blir saa glad :P :P

Pleier liksom aldri aa "breafe" med noe. men er jo bare saa kjekt aa hoere fine tilbakemld om magen min som jeg er saa stolt av hehe.. =P

syns du den har vokst slik da ? hehe.. foeler den faktisk er ganske forskjellig fra dag til dag jeg. heh.. jeg foeler kansje magen saag stoerre ut i en tidligere uke osv.. Men naar jeg ser paa bilder fra uke 17-18.. og til naa.. saa ser jeg jo at den har vokst godt.. :P

Lyykke til med de voksende magene dere ogsaa :)

Og Fabel Aktiv, takk for tilbudet om ekstra fettlag.. men har lagt mer enn nok paa meg til naa.. saa tror jeg maa takke pent nei hehe.. :P

Skrevet

og Miss L. Du har naa en stor og fin mage du ogsaa :D:D var inne aa tittet.. mener jeg har sett bildene foer :P Kjempe fiiin :D:D

Skrevet

phø.. ikke noe fett å spore på de bildene :)

greit greit jeg får holde på mine egne da, trenger de sikkert til den overaktive snella som skal se dagens lys om en stund :)

Skrevet

haha.. du ser dem bare ikke paa bildene :P Kommer ann paa hvilken vinkel jeg tar fra :P :P

Har faktisk lagt paa meg 10-12 kilo.. om ikke mer til naa.. :P

De ligger godt plassert paa pupper, mage og laar... Faar ikke paa meg gamle bukser ... de gaar ikke over laara nei.. hehe:P

Har faktisk litt fett ja.. men det vises nok ikke noe godt paa bildene, ettersom jeg proever aa fokusere paa magen og skjule fettet haha:P

Du har en overaktiv liten i magen du og ? hehe. der kjenner jeg meg igjen! Heeelt hyper inni der den lille :P Og fooor noen muskler da :D

Skrevet

Vi har ganske så like mager du og jeg, candycupps! Fikk alltid høre at jeg hadde jentemage jeg da, og det er jo ei jente inni der:-D Tror du har jente inni magen din jeg!hihi

Forresten, jeg har vel også lagt på meg en 12 kg tror jeg, og det meste er på pupper og lår:-D Magen kommer jo uansett!Morsomt at vi er litt like der! Har ikke magebilder som jeg legger ut her, men har noen på mobilen, og da sammenlignet jeg...jammen var vi like:-)

Skrevet

Stilig da :D:D:D kansje det skjuler seg en jentebaby inni der ? hehe.. hvem vet ? =D =D

Morsomt at vi er saa like da ;)

Skrevet

ja,det er ganske gøy:-D Det er så rart hvor individuelt det er med hva slags mage man får!!Alle er så forskjellige...Men syntes vi har fine mager jeg:-)

Ja,jeg tror du får ei lita jente!!

Skrevet

Ja det er utrolig hvor ulike magene er.. men noen maa da ligne litt ogsaa hehe :P Ja klaart vi har fine mager hehe :D:D

Jeg skal huske at du har sagt det.. saa faar vi se om du har rett ;)

Skrevet

Må snart ta nye magebilder jeg... Gir et pip når de er på profilen :-)

Skrevet

gjoer d :D vil gjerne se =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...