Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle etter planen blitt tante og mamma på samme året.. Mamma ble jeg i April og tante skulle jeg blitt i November.. - Men det ville seg ikke slik. Lille vennen til tante døde i magen til mammaen sin.

Gir meg nok en pekepinn på at man ikke skal ta livet så for gitt og at det er et lite mirakel jeg går og bærer på og som suger febrilsk på puppen når han er sulten!

Håper dere kan sende min søster en liten tanken i dag. Hun trenger alle positive tanker hun kan få, for å komme seg gjennom denne dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så utrolig trist!! Ikke godt når sånt skjer.

Sender gode tanker til søsteren din

Skrevet

Å nei, så trist...

Stakkars søsteren din. Vi kjenner alle frykten for at det skal skje, unner ingen den opplevelsen. Livet er skjørt og det er nok litt lett å ta det for gitt. Håper søsteren din kommer seg gjennom dette og at hun ikke blir skremt fra å prøve igjen etterhvert.

Skrevet

Uff, dette var triste nyheter. Er nok ekstra vanskelig for søstra di, siden du sitter der med Matteo. Det er som du sier, man skal ikke ta livet for gitt...

Sender masse varme tanker til din søster!!!!!

Vi sender også deg noen tanker, det nok mye som svirrer rundt i hodet ditt på en slik dag også.

Klem fra

endelig spire i magen og Benedicte

Skrevet

Huff, dette var fryktelig trist å lese. Sender henne mange varme tanker. Vanskelig å vite hva man skal si en sånn stund, ord blir så fattige. Håper hun kommer seg gjennom denne vanskelige tiden og at hun finner styrke til å snart prøve igjen.

Skrevet

Uff da så utrolig trist! Livet er skjørt, og vi i denne DiB-gjengen er jaggu heldige, som har friske og raske barn alle sammen. Skal ikke tas gor gitt nei...

Håper søstera di kommer seg gjennom dette på en så bra måte som mulig, og at hun ikke er skremt fra å prøve på nytt.

Sender masse varme tanker til både henne og deg!

Skrevet

Hei igjen jenter.

Tusen takk for varme tanker og hilsener. Snakket nettopp med min søster, som har våknet fra narkosen nå. Hun er fattet og optimistisk. Legen som undersøkte henne i dag mente at de burde bare satse med friskt mot og prøve igjen så snart de føler seg klare for det. Man er visst ekstra fruktbar rett etter en abort. Så de har ikke mistet motet!

Nå er de snart på vei til Oslo for å tilbringe helgen med oss, ta noen turer ut med båten og bare tenke på andre ting i noen dager.. De har jo en frisk og nydelig sønn fra før, så han skal få leke med Matteo og Mariell og tanten sin i helgen, mens mamma og pappa lader batteriene!

Rart hvordan slike hendelser får en til å sette mer pris på de man har hjemme! - Vi er jammen heldige damer som har fått bære frem friske, velskapte og livlige barn!

Ønsker dere alle sammen en fantastisk helg!

Skrevet

Hei.

Ja alle gode tanker til henne og ikke minst den gode støtten dere kan være for henne. Det stemmer at det kan gå raskt å bli gravid igjen. For oss tok det bare tre måneder. Så satt lille Mathilde som ett skudd. Man setter utrolig stor pris på det etter en sånn nedtur. Gi henne mange varme klemmer og støtt henne. Vis forståelse for situasjonen så vil det hjelpe henne til å komme over det og sette i gang på nytt. Neste gang fungerer det helt sikkert.

Skrevet

Uff, det var triste nyheter! Sender dere alle masse varme tanker. Godt å høre at de etter forholdene har det bra og ikke har mistet motet. Flott at de har dere som stiller opp i den vanskelige tiden da. Det er sikkert godt å få litt tid for seg selv og kunne bearbeide alle følelsene, samtidig som har ikke er alene og har familien rundt seg.

Store, varme klemmer fra oss!

Skrevet

Det var veldig trist... sender også varme tanker.

Skrevet

dette var utrolig trist! det er sant som du sier at man ikke skal ta livet for gitt...

sender masse gode tanker til din søster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...