Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nåer jeg snart 16 uker,kvalmen har jitt seg å jeg føler meg ikke så veldig gravid akkuratt nå..

føler meg bare litt små feit.for jeg har ikke fått den typiske gravidmagen enda..blir litt bekymra og hehe...flere som føler eller har følt seg sånt i denne perioden..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yup, det er akkurat hva jeg har kalt denne perioden også;)

har følt/føler akkurat som deg. nå venter jeg på magen og UL;)

(er 16+1 idag)

vi får prøve å nyte!!!

Skrevet

Jepp kjenner meg godt igjen her du:) Gikk fra å være SUUUPER- kvalm.. til å være heeelt fin.. den forsvant over natta:P

Er mange som får denne følelsen av å "ikke være gravid lenger"..

Vi som egentlig bør være lyyyykkelige over å endelig kommet over denne forferdlige kvalmen.. men vi ender opp med å uroe oss hehe :P

Ta det helt med ro du.. dette er HELT normalt =) =) Bare vent til du begynner å kjenne liv inni magen du.. da kommer du til å føle deg så gravid som aldri før ;);)

Lykke til videre =)

Skrevet

Føler meg også bare småfeit ;-) hehe...

Er enda plaget med mye tretthet og blir ofte dårlig når jeg er ekstremt trett da.... Men utenom det er jeg bare småfei ;-)

Har bare lagt på meg 1,3 kg, så det er ikke godis som ligger rundt magen iallefall!

Er 15+6 idag

Skrevet

og p.s magen kommer den.. :) bare vent!! =) =)

Skrevet

Det er helt normalt å føle det slik en periode. Om noen uker har du ultralyd, og begynner å kjenne bevegelse. Plutselig kommer magen, og før du vet ordet av det sitter du med beina høyt og prøver å forklare ditt ufødte barn at urinblæra er IKKE en trampoline, og at ribbeina faktisk kan bli ganske ømme når noen sparker i dem konstant...

Skrevet

Jeg hadde også en slik periode, men nå er jeg 17+2 og kjenner spark som bare det (2.dagen nå) Kjempe gøy!!!! Har fremdeles ikke særlig mage, men vet hvertfall at den er der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...