Gå til innhold

Vegrer meg mot bommulsklær til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff og uff, jeg vet jeg er tullete. Men ullklærne fra nøstebarn er så deilige og myke. Kvier meg for å ta i bruk alle bommulsklærne som jeg har liggende. Han er 7 uker og har bare hatt ull på hele livet...Nå er ullklærne snart for små. Og det er dyrt å kjøpe nye. Så bommullen må vel på, bukse og gensere som er todelt, stramme ekkle sokker, æsj. Men snart tenker jeg vel ikke på det mer.

Flere som bare bruker ull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:-) vi har brukt bare ull til vår jakobbaby fra han ble født i august til nå.har brukt mye ulltøy fra janus i tillegg til nøstebarn og bånnsull. janus ull er billigere og tåler mye mer i forhold til vask. myke og gode klær det og.:-)

Skrevet

Samme hos oss. Vi har stort sett bare brukt ull på lillegutt. Jeg synes ikke det blir så dyrt fordi når vi bruker ull trenger vi mindre av alt i og med at vi vasker mye sjeldnere. Jeg er mest glad i ullkærne fra nøstegarn, bånsull og helios da disse er i ren ubehandlet ull.

Skrevet

Hvor får man kjøpt ulltøy fra janus?

Skrevet

E visst motsetningen t deg eg... Eg har kun brukt ull når det har vært skikkelig kaldt ute, ellers kun bomull :o)

Men Janus får du kjøpt hos Obs, og babyshop tror eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...