Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Skal plante på en grav. Ønsker meg noe som er lettstelt, gjerne flerårig, pent og som ikke blir for stort. Stemor og fioler er helt uaktuelt... Anyone?
Cara Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jeg anbefaler forglemmeiei.... De er nydelige og kommer år etter år....Det fine med med de er at de har jo en dobbelt betydning=) Jeg har plantet det på de på 4 familie graver og det kombinert med en rosebusk som er langt levende så ble det meget pent, og det fine er at det ikke krever masse arbeid....
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 hørtes fint ut med forglemmeiei. også selges det jo mange flotte miniatyrroser.
Reidis Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Det er viktig å finne blomster som ikke blir for store, og som ikke sprer seg så mye. De skal ikke bli større enn gravstøtten og ikke spre seg mer enn de tilmålte 60 cm dere har å plante på. Er en nettsurfer jeg...fant denne linken fra danmark - kanskje du finner noen gode tips her? http://www.venoe.dk/venoekirke/kirkegaarden.html
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 kjempefint! Takk for gode tips - alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå