Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg vil bare høre om jeg er den eneste som har opplevd dette. Jenta mi er 2,5 år, og av og til når jeg prøver å lære henne ting hjemme så bryr hun seg ikke, men så ei uke etterpå så er det plutselig aktuelt for da har hun lært det i bhg. Kan ta dette som eks.: Hun slo lillebroren sin, jeg satte med ned på kne og sa at det var ikke pent og om hun kunne si unnskyld til lillebror som fikk vondt. Hun nektet...Men så 3 dager etterpå, så sa hun unnskyld til ham(lillebroren) flere ganger selv uten å ha gjort ham noe, fordi hun hadde sett at en gutt i bhg hadde slått en annen gutt, og da hadde en av de voksne spurt gutten om han kunne si unnskyld. Syns det er litt trist at hun ikke lærer hjemme men heller i bhg, selv om vi prøver, og hun får ros uansett hvor hun lærer tingene. Men spm mitt da er om det er normalt, og om flere har opplevd det?
Salsa Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jaaaada (: Stadig vekk. Selv om det virker som de ikke bryr seg når vi sier noe til dem, så tror jeg nok at det går inn likevel. Og så får de det inn i bhg også i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Tror det er ganske vanlig. Ikke bare iforhold til barnehage, men i forhold til alle andre enn foreldrene. Jeg har lagt merke til at snuppa er mye mer trassig med meg enn med tantene sine, besteforeldre og de i barnehagen. Helt normalt. De tester mer grenser hos sine nære.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Å, det var jo godt å høre, begynte å lure på om vi gjorde noe galt. Takk for svar!
___ Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Desuten tar de veldig etter de andre barna i barnehagen. Min lærer i hvertfal mye raskere når hun ser at andre barn gjør en ting enn når noen bare forteller henne hva hun skal gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå