Gå til innhold

når man er i uke 18.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal man ikke kjenne liv hver dag da? jeg kjenner ikke liv hver dag, annenhver kanskje.. og da veldig svakt.. mener å huske at det var ganske livlig rundt disse tider da jeg gikk med sønnen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=)

jeg er i 18+2 i dag og kjenner ikke liv hver dag jeg heller... kanskje er jeg heldig så kjenner jeg litt liv av og til.. men ikke vær da eller annen hver dag..

var på ul i går å da sa ho til meg at det var ikke normalt å kjenne liv vær dag eller så ofte når er er i uke 18... men det kommer jo ann persjoner da...

kunne ønske jeg kunne kjent litt mer spark og bevegelser fra shnuppa inni magen min hehe..

Skrevet

ok, takk for svar:) det var litt deilig å lese syns jeg!!

gleder meg til å kjenne litt mer spark jeg å. skal på ul til uka, gleder meg masse til å se den lille:-)

Skrevet

=)

lykke til på ul da=)

Skrevet

Fra uke 28 SKAL du kjenne liv hver dag.

Før det kan det gå et par dager mellom hver gang, noen kjenner hver dag fra det første sparket, noen gjør det ikke.

Det har med leie å gjøre, og at barnet ikke har så mye muskler at det kjennes så godt.

Det kommer nok =)

Skrevet

Jeg er i uke 18+5 men har ikke kjent antydning til liv en eneste gang...å dette er mitt 2.svangerskap. Men har hørt jo hjertelyden hos jordmor da, så liv må det jo være der...er heldigvis ikke bare oppblåst, tanken har slått meg ett par gager ;-)

Skrevet

Tror det er litt tidlig til at man SKAL kjenne liv hver dag. Min JM sa at det var etter uke 26 man SKAL kjenne liv hver dag. Hvis man da ikke kjenner liv en dag bør man ta kontakt med JM eller føden:)

Skrevet

Har også hørt at det er ingen regel at man skal kjenne liv hver dag før man er i uke 26 ca. Det er jo veldig forskjellig fra person til person! jeg har kjent liv hver eneste dag fra uke 20..kjente før dette også, men ikke hver dag!

Skrevet

Jeg er 2. gangs og er 19+0 i dag. Tror ikke jeg har kjent liv enda. Kun luft. Forrige gang kjente jeg liv fra uke 21, men tror ikke det var hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...