Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Hei lurer på hva jeg skal finne på for min kjære på 6 års dagen vår. den er i begynnelsen av juni og vet ikke hva jeg kan kjøpe til ham eller gjøre for ham.... Noen tips??? (skrev forresten innlegget: er så lej meg pga av han...) Føler nesten at han burde ta et mega initiativ da men føler jeg må gjøre noe...
Mymot Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hei, Du skriver ganske lite generelt om forholdet deres, så å gi noen gode tips blir ganske vanskelig...... Tipsene jeg kommer til å gi er for par som har barn fra før. Da det blir likt min situasjon En enkel og grei ting å gjøre er å dra ut på resturant, bare dere to. Slappe av, snakke om ting dere kanskje ikke bruker å ta dere tid til ellers. Har dere mulighet til det, ta inn på hotell etterpå. Nyt tiden alene. Gaver er litt mer vanskelig da det er ganske individuelt hva en liker. Noen menn ville vel satt pris på blomster. Noen igjen kanskje et smykke eller en ring. Selv ville jeg satt pris på noe litt spesielt som ikke er så vanlig. Du skriver ikke om det er 6-årsbryllupsdag eller om dere har vært kjærester i 6 år, eller samboere i 6 år. 6-års bryllupsdag er "sukker". Så noe om det kanskje?? Ønsker deg lykke til uansett, men gi gjerne litt mer info for at vi kan gi litt bedre tips......
Mann69 Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Hei. Har tenkt på en suveren gave som bare er helt fantastisk!!! Den kan også gis tilbake i en litt annen variant. Her er gaven: Lag 5 små lapper der det står f.eks: 1. Ta meg når som helst og hvor som helst. (varer i 5 timer fra nå) 2. Jeg vil være slaven din i 5 timer. 3. Bruk munnen min når du ønsker. (varer i 2 timer fra nå) 4. osv 5. osv. Du har 5 lapper, og de kan du gi ham til litt forskjellige tider, dager osv...da har han f.eks. i alt. 1, 5 timer på å bestemme seg når han skal skal bruke den, samtidig som du forhåpentligvis går i forventning hele denne tiden, og vi vet jo hva som normalt skjer med dere kvinner når dere går i forventning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå