Gå til innhold

Jordmor mener de fleste nå kommer de siste 14dg over termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun sier mye rart, kan da ikke stemme det hun sier??Det man leser og hører er at innen de 14 dg før og 14 dg etter termin kan babyen komme når som helst.Det virker ikke som det stemmer iflg innlegg her inne heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal man være ærlig så er det mye mye enklere å få sykemelding i dag når man er gravid. Gravide i dag tar nok mere hensyn til kroppen enn for noen år siden, det kan væremed på å utsette fødselen litt, selvfølgelig er det ikke en fasit svar men jeg mener at det kan være en årsak til at noen går over, merk at jeg sier at det"kan" være en årsak, vil ikke unødvendig støte/såre enkelte her inne...

Skrevet

Jeg vet ikke, men sår mine tvil fordi hun også påstår at fødslene går mye raskere andre/tredje gang enn første, og heller der kan jeg ikke skjønne det stemmer.

Skrevet

Om fødselen gå raskere andre, og tredje gang vet jeg ikke, men i mitt tilfelle er var det mere smertefult (tette rier uten pause) Men like lang tid brukte jeg på fødslene etter at riene startet:)

Skrevet

Det er ofte sånn at barnet kommer fortere hvis du er flergangsfødende. Men selvfølgelig ikke alltid. Og det er vel noe som sier at etter så så mange år så er du å regne som førstegangsfødende igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...