Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg vet jeg har nevnt Rosita Blomster før, men nå ble jeg igjen overrasket. Vet det er mange (inkl meg selv), som har stramt bryllupsbudsjett, og her ble jeg så positivt overrasket at jeg må bare dele det med dere. Bestillte akkurat 40 roser til å pynte bordet med (vi skal lage dekorasjonen selv - klippe dem ned og la de flyte i boller m vann). Totalpris for brudebuketten (21 roser, litt grønt, rund bukett, ikke,hengende), 4 knappehullsblomster og 40 langstilkede roser kommer på kr 1 860.- Hurra )
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jøss!!!hvor er det denne butikken ligger? jeg vil også!
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Odinsgate 17 på Frogner i Oslo. De har fantastisk vakre roser. Hun som driver det er fra Sør Amerika og jeg tror det er derfra hun importerer rosene sine.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Da kan jo faktisk jeg nesten bestille der jeg og,bor i Moss og det var jo så billig!Fikk du et super tilbud,eller var det prisene hennes?Har du adresse?
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Det er ikke supertilbud så vidt jeg vet. Forloveren min bor rett rundt hjørnet og tipset meg om denne butikken som hadde billige, nydelge roser. Adressen er Odinsgate 17. Rosita blomster. Dra innom en dag du er i byen og ta en titt )
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 hun har vel mye annet enn rose? ikke sikker på om jeg vil ha roser selv eller endre blomster=)
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Nei, det er ikke mye annet etter det jeg husker. Mulig det var 1 eller 2 andre sorter der men det er roser hun spesialiserer seg på. Hvis du, anonym, bor i nærheten, kan du jo stikke innom og se. Da viser hun deg også forslag på forskjellige buketter. Kanskje du ender opp med bare roser du også?! )
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 jeg tenket på bare roser,noe sånn som "blomster" Finn hadde på godmorgen norge i dag.skal jammen meg høre med henne:) hvor mange middagsgjester har dere,tenker på hvor mange roser jeg vil trenge i forhold til hva du har kjøpt inn.Vi har ca 41 til middag hvis alle kommer
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Vi blir ca 50 til middag, så jeg tenkte 40 roser må være bra for borddekorasjon ) Men ringer du henne og hører, er hun sikkert behjelpelig med hva som trengs etc.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 er det lang bestillingstid hos henne?tenkte jeg skulle ta meg en tur i begynnelsen av juni når mamma kommer.Da trenger jeg vel ikke så veldig mye mer blomster enn det du har tenkt deg sikkert.Hadde hun allslags roser,grønne ting også?vet ikke hva det heter som de pynter med:)
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Vet du - jeg husker ikke hva annet hun hadde, jeg - for rosene var så vakre ) hehe. Det kommer vel litt an på hva du bestiller hvor lang tid det tar. Skal du bare ha til borddekorasjon er det nok ikke så lang bestillingstid tror jeg. Men si hva de er til, så setter hun dem til "åpning" )
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 takk for hjelpen,jeg ringer henne 1 uke i forveien jeg:) Lykke til med dagen deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå