Gå til innhold

strekkmerkerpå magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 29 uker på fredag og nå har strekkmerkene på magen kommet =(

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk vel strekkmerker rundt den tiden også.. men jeg har til nå bare fått noen bittesmå rundt der jeg hadde piercing.. men er tydeligvis ikke så masse å gjøre med det.. smører som gal og tar b-vitaminer som er godt for huden.. drikker mye vann... nei, skal ikke være lett;)

Skrevet

smører hver dag,men neida måtte komme alikavel.Har selv hatt pircring i navlen og det ser ikke særlig pent ut nå..

Har dessverre fått lilla streker på nedre del av magen : (

Skrevet

Strekkmerker rundt et gammelt piercinghull jeg også. Klatter på med mandelolje morgen og kveld, men skaden er jo alt skjedd. Pytt sann, egentlig. Syns ikke det gjør så mye at kroppen blir merket litt av et svangerskap! Men det fins jo grader selvfølgelig...

Skrevet

har faktisk strekkmerker som hadde bleknet på magen i fra før av etter en litt tyngre tid :P hehe... men nå har de begynt å sprekke opp i kantene, så har noen røde flekker på magen.. :P ser en del sært ut..!

Skrevet

jeg har fått mange strekkmerker på magen.. ser ikke bra ut.. spesielt ikke der som piercingen satt nei.. syns ikke det er noe moro jeg.. har også fått litt på lårene.. bare håper de blekner etter hvert..

Skrevet

ene tanteungen min som ville se og ta på magen min lurte på hvorfor jeg i alle dager hadde tegnet på den.. hva var vitsen med det? det fikk jo ikke hun lov til !!

så de strekkmerkene har nok kommet for å bli ja.. fikk dem rundt uke 30... mange mange.. menmen.. blir vel ikke til å gå å blafre rundt med magen min til alle heller da så.. bilig pris å betale for nurket i magen !! :)

Skrevet

Jeg er snart ved veis ende(40+0) og har ikke fått et eneste strekkmerke.

Har ikke smurt meg med noe krem.

Føler meg heldig som har sluppet unna. Dette er mitt 2.sv.skap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...