Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 har til nå fått laga et 4 siders kort.et man bretter,og vips fire sider... MEN,jeg vil ha flere sider.....vil vil viiiil....... =) så sitter jeg uten ideer å da.har forside,noen ord skrevet fra oss inni kortet,og så det diktet som jeg fikk her inne. men vil jo ha mer....har di sitatene,men det blir bare en side det. har noen av dere gullkorn sagt av ungdommer eller noe sånt?? eller ideer av andre slag?????? hjøøøøøøølp !!!! haster nå gitt.... "trommer å venter spent"
Snuppetuppa Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Skal dere ha mange gjester? Kjenner de hverandre? Hvis ikke,kan du jo lage en side hvor du presenterer gjestene og hvem de er i forhold til konfirmanten. Har sønnen din noen fritidsintr hvor du kan hente ideer?? En side med et morsomt bilde av konfirmanten.... Tenke,tenke....
Snuppetuppa Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Du har ikke skrevet ned noe plass gullkorn som gutten din har kommet med i løpet av årene... Det har ikke jeg,men husker noen allikevel.Jeg husker også første ynglingsmusikk til sønnen min, ynglingsleke da han var liten, tenker alt det må bli med når han konfirmeres til neste år..
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 tenkte å på å skrive ting han har gjort,og sagt...men tok det vekk igjen,hehe kan jo bli en side bare det jo.å bilder ja.så langt gikk ikke tankene mine i dag....en smule stressa =) yndlingleker blir værre.så stor plass har jeg ikke å skrive på.alt han fikk,forsvant under hodeputa.så etter hvert ble det mindre plass til gutten i senga ;o) er en skrotnisse,som tar vare på alt.å da mener jeg alt...får bare kaste meg i skrivinga igjen jeg ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 jeg tenker også at det er artigst med ting han har sagt og gjort, og hvis du søker på ditt eget nick her inne, så har du fortalt ganske mange fornøyelige ting om denne gutten... :-) lag ei lita side med en historie eller to, også lager du ei lita side med de styggeste bildene du kan finne av ham, ånn at han må rødme og le litt, også lager du ei side med et vakkert bilde av gutten din, og med kjærlighetserklæringer fra mamman hans... (den mamman hans, det er deg... tenkte jeg bare ville hviske det i tilfellet du hadde glemt det midt oppi all vask rydd, bak og kast... du er veldig veldig flink!) :-))))
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 blir en del å skrive da...=) han sa så mye,og gjorde enda mer tull.hehe skal få med det.å stygge bilder ja....det blir værre.for han er verdens fineste ;o) selvsagt har jeg di på cd rom,et eller annet sted innpå gjesterommet som nå er blitt omgjort til roterommet.......njaaaaa..... må bare få huska hva han sa....nå står det stilt her... skulle på kontroll,men måtte bli hjemme.for ene snuppa er blitt syk.å da var mamma best å ha ..så i dag er det guttetur på kontroll.snufs... takk for at du minte meg på hvem jeg er.greit å ha det skriftlig i disse senile tider,hehehe =0)
Travelmor Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Jeg sitter her med noen barnetegninger som konfirmanten laga tidlig i sine barneår. Lurer på å skanne dem inn for å ha på forsiden av sangheftet. Har du ikke skanner kan du få låne min:-) Litt verre da kanskje. Ellers har jeg dekka tomromma med bilder av jenta mi. Håper det går bra med deg. Vi gleder oss vel til mandag begge to!!! Men det blir nok også litt kjekt på søndag.. men det er noen bunter energisk innsats unna.
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 akkurat lagt siste trykk her...ble 8 sider =) bilder fra han var små,ord han sa da,ting han gjorde,å mere til...men så var det om skrivern vil skrive ut alt da,hehe, har heldigvis flere program for redigering å masse sånne ramer å ha inn.'scanner for harde livet jeg....men tegninger kom jeg ikke på.... gleder meg ikke til mandag.da skal han på sykehuset,så det blir en heeeel dag på bytur...jækh.... å tror du jeg er ferdig her da??? neeheida...;o) men skal bli det før kvelden er omme...håper jeg for i mårra kommer besøket......... =Oo
esmase Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Jeg lagde album med tegninger og historier han hadde laget på skolen (1-6.klasse) Klipte ut de beste og hadde dem i en perm. Hadde tatt vare på dem oppgjennom årene,for at han skulle få dem på konfirmasjonsdagen. Han syntes selv den var kjempeartig å se/lese,så hvis du har noen gamle tegninger el,så sett dem inn. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå