♥pilutta♥ Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg var og kjøpte noen nye NUK flasker til gullet her om dagen, og fant da egne NUKflaskesmokker som er laget spesielt til tykkere væsker. Jeg har ikke prøvd det selv ennå, men det kan jo være verdt et forsøk:-) har jo lest her inne at det kan være problematisk å finne flaskesmokker med store nok hull, så kanskje disse er bedre. Bare en tanke:-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hei jeg bruker mam ultivent flaskene og de 3+ tutene til velling. Funker veldig bra. Jeg bruker semper velling fra sverige, ikke utvannet grøt, føler nemlig det blir tykkere og vanskeligere å finne flaske til(grøt altså)?
selfangerkjerringa Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Mange flasketutter får større hull istedet for avent, som bare lager fler hull. F.eks går det greit å få vanlig grøtvelling gjennom de støreste mam-flasketuttene.
♥pilutta♥ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Ok, det visste jeg ikke. Er ikke så bevandret i flaskesmokk-verdenen, da lillegutt kun vil ha NUK sine..
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 mam ultivent er også formet annerledes så de skal ligne mer på brystvorten så er jo en sjans for at han tar de også. De er jo ikke så dyre så er jo bare å prøve egentlig. Lite tips er å ikke skru lokket for hardt igjen da det er nor med trykket som gjør at de lekker da. gud jeg irriterte meg over det før jeg fikk det tipset for snuppa mi ville nemlig bare ha mam en periode;)
lenej :o) Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 hadde bare avent-flasker, men måtte begynne med velling, å fikk tips om de mam ultivent amokkene. mini har ennå ikke klart å ta dem, å det er 4 mnd siden. så byttet helt over til nam sine flasker, de bambino-flaskene, og bruker str. nr 4 der, som er for fullkornsvelling.. og lager velling på grøt, her i huset. han får havregrøt i vellinga, og hvetegrøt som grøt.
jippii Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Vi har sanobaby og bambino sine flasker til velling. Der passer de samme flaskesmokkene på begge typene..vellingsmokkene du får kjøpt har et avlangt hull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå