~La luna~ Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Tenkte jeg skulle annonsere at jeg har lagt ut bilder idag Lagt ut nye magebilder fra uke 25+1 nå Bare å ta en titt hvis dere har lyst! Andre som har bilder fra uke 25 ?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 OI så fiin mage og så bruuuun du er :P ble helt misunnelig heheh:P tar du sol eller ? :D:D Skal legge innpå bilder idag jeg.. kan fikse d nå faktisk.. har fra uke 25.. er tatt når jeg var 23+2 eller 3.. hehe:P skal se om jeg finner dem:D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 jeg mente seff 24+2 eller 3 hehe...
~La luna~ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Takk for det Mange som sier den er liten, men jeg ligger såvidt innenfor det grønne feltet på symfyse målet, så er ikke så liten men enten er man vel for liten, eller så er man for stor.. Alle har jo en mening.. Tok en soltime i forrige uke, men fikk så innmari vondt i korsryggen, så ble m en 25minutters.. Skal sies at jeg er veldig mørk, og blir veldig fort brun.. men pleier å ta 2-3 x 25min ganger m sol i april/mai, og da holder d til sommersola tar over.. Men nå tror jeg ikke d blir no soling i solarium.. Kom nesten ikke ut av senga når jeg var ferdig...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 vi er jo alle forskjellige vetdu noen er store, andre litt mindre men du ligger jo innenfor det grønne feltet, så du er nok ganske så normal da ja :D Vi har en stund igjen. så magen skal bli større hehe:D:D Du er heldig som blir så fort brun og fin.. jeg har vel egentlig ikke problemer med å bli brun selv.. det er bare det at jeg har ikke ro nok i rævva til å ligge å sole meg så lenge hehe:P Men denne sommeren SKAL jeg bli brun hihi:P Ikke bra at du fikk så vondt i korsryggen da=/ du får heller sole deg litt ute når det fine veret titter frem:) da kan du ligge i litt mer behagelig stilling hehe.. finne maaasse gode madrasser og putert mmm
vero:o) Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 å så brun fin mage,men var den ikke veldig liten hvis du er 24 uker der sett folk som ser sånt ut i uke 14.. helli du da,slepper å se ut som en dronse hehe..
~La luna~ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2007 Det jeg sier også, er jo en stund til august enda Og alt er jo normalt. Med den deilige sommervarmen i juli, så får vi sikkert nok vann i kroppen, og deilige bollekinn Er uke 25+1 på bildet, altså i min 26.uke på bim
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 haha ja kommer til å vagge i sommer jeg har allerede lagt på meg myye.. mener jeg da.. 11-12 kilo tror jeg.. usikker.. for jeg aner ikke hva jeg veide før jeg ble gravid hehe:P men er lenge igjen. så viss denne vektøkningen forsetter . hjeeelp haha:P
~La luna~ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2007 Candycupps : nå var d bilder der ja Kjempe fin mage du også! Din sitter nok høyere enn min, min sitter ganske lavt denne gangen. Symfyse målet mitt i uke 25 var 25cm så d er akk på toppen av d grønne feltet, så hun synes j heller hadde stor mage enn liten:P Moro m mage bilder, alle er jo så forskjellige, men allikevel like normale og kjempe fine
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Jepp Jeg ligger godt over streken jeg .. Har jeg gjort hele veien.. men er jo like normalt d jeg var 26 cm i min uke 24.. (23+3 var jeg vel:D ) 25cm i uke 25 er jo heeelt som det skal være d Hvor høy er du ? jeg er 1.66-67 så jeg har ikke noe høyde å bære babyen på hehe. om du skjønner Ser også at din ligger lavere enn min Ja det er gøøy med magebilder Utrolig hvor forskjellige alle er Uansett er gravide mager, i alle former, noe av det peeeneste og søteste jeg ser
~La luna~ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2007 jeg er 1.67. Så er nok omtrent som deg. ifølge bim, er bildene som ligger på min profil ei uke lenger frem. Er 25+1 nå, og i min 26 uke på bim.. Noen ville da ha skrevet uke 26 sikkert.. men blir ikke helt klok på de termin greiene.. Jeg har jo termin på en fredag, men bytter uke på bim onsdag... helt bakvendt i mitt hodet.. jeg la på meg 16kg sist svangerskap, og fødte 5 uker før termin. hittil har jeg lagt på meg 4-5kg, men denne gang rundt rompe/hofter.. Sist brukte jeg olabuksene mine til uke 32.. og nå ble de for små i uke 14... sist kom kiloene i siste del av svangerskapet, så gjør nok d nå også men, ja, du har guttemage hvis man tar utgangspunkt i kjerringrådene.. men, det stemmer jo kun 50% av tilfellene.. så hvem vet..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 Hehe.. ja er ganske innvikla det der.. vet liksom aldri helt hva man skal gå ut ifra.. Jeg bruker forskjellige måter å fortelle hvor langt jeg er på vei, etter hvem jeg prater med.. på bim sier jeg at jeg er i min uke 25 når jeg er (24+0 - 24+6) .. men til folk sier jeg vel at jeg er 24 uker pluss så, så mange dager.. osv.. Oi.. rart hvor forskjellig det er når det gjelder kilo osv.. Hehe. jeg passer ikke noen av de vanlige buksene lenger.. iallefall ikke de strammeste.. passer jo joggebuksene enda heheh:P jeg har jo ingenting å sammenligne med enda da.. får ta det med mitt neste barn hehe.. :D Brukte du lang tid på å gå ned igjen etter fødsel? Og gjorde du noe spesielt for å gå ned ?
~La luna~ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. mai 2007 Ja, har lest hundre innlegg om termin spm.. Men jeg pleier å si, feks nå, at jeg er i min 26 uke når jeg snakker m folk. og fra idag sier jeg 6 mnd. er jo igjen 3mnd ca så Mitt svangerskap nr 2 har vært så ulikt nr 1 som d går ann.. ALT har vært forskjellig faktisk.. Som jeg sier, første svangerskap fra himmelen, ingen plager, denne gang fra en viss anna plass m hundre plager... Men alt har sin pris Men, utfra hva vi vet, så venter vi jo jente denne gangen, så kanskje d har noe å si. Jeg ligger nok ca 3cm over symfyse målet denne gang, men sist hadde jeg nok større mage allikevel siden da hadde jeg ingenting på sidene slik jeg har nå. men de sier jo at du vil som regel ha annerledes mage etter en graviditet uansett kjønn da. pga at livmor er større, mer tøylighet osv. Nei, etter fødsel veide jeg 55 kg.. og jeg ammet til sønnen min var 7,5mnd, og da måtte jeg slutte fordi jeg ble så tynn.. Så ikke ut.. enda jeg spiste hele døgnet.. gikk ned til 47kg. Men, gikk fort opp igjen til ca 52 da jeg sluttet amme.. Nå veide jeg 57kg når jeg ble gravid. (skal sies at jeg aldri har trent i hele mitt liv, og koser meg nok litt vel mye m mat osv, så tror nok jeg vil merke det bedre etter dette svangerskapet.. alder har jo som regel litt innvirkning..) Puh, ble langt dette.. Men synes d er litt artig å sammenligne fra forrige gang.. m tanke på hvor forskjellig d kan være.. Har du vært på en ordinær ul eller flere?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. mai 2007 #14 Skrevet 10. mai 2007 kjempe fin mage du har malla:) Vet du hva det blir>?? Jeg tipper jente:) (og husk at jeg har sagt det;)) hehe
~La luna~ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. mai 2007 Takk for det vært på tre ultralyder, og alle har sagt jente ... skal på ul igjen i uke 32, så kommer til å spørre da også.. men magefølelsen har sagt jente siden dag 1..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. mai 2007 #16 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har vaert paa to ul.. en tidlig for aa sjekke hvor langt jeg var paa vei, ettersom jeg ikke visste hva jeg ville.. dette var vel i uke 7-8... saa har jeg vaert til ordninaer ul
~La luna~ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 10. mai 2007 Candycupps : Hadde ikke klart og ikke få vite kjønn jeg.. så beundrer det.. Blir jo ekstra spennende... Første gang var j veldig sikker på at d var gutt, og ul sa også det. Nå var jeg veldig sikker på d var jente, og d er d sannsynligvis.. Så magefølelsen stemmer nok ofte tror jeg.. Hva er din magefølelse??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå