Gå til innhold

kvalme etter uke 30??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle!

Jammen føler jeg ikke at jeg får tilbake litt av kvalmefølelsen jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet! Kommer spesielt når jeg er sulten og spiser litt fort. Har (heldigvis) ikke kastet opp.. Er det andre som også har det sånn? Det er kanskje vanlig? Blir jo mindre plass, liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare 29+2 i dag, men i det siste har kvalmen kommet mer og mer tilbake....var ekstremt kvalm i begynnelsen og det har vel egentlig aldri gått helt over - men er som sagt blitt verre de siste ukene:o( Legen min sa at jeg kunne belage meg på å bli dårligere mot slutten...

Skrevet

Jeg er kommet til veis ende, og kvalmen har forverret seg de siste 2 mnd synes jeg.

Skrevet

Ja, fortsatt kvalm. Jeg sliter mest på kveldene. Var ekstremt kvalm fra uke 7 til 15, synes det var lettest rundt uke 20. Nå er jeg 31 uker og synes det har blitt litt verre igjen. (kaster ikke opp heldigvis) Blir også kvalm etter jeg har spist, vond ettersmak i munnen. Jordmor sa jeg er dehydrert og skulle prøve å få i meg 3 liter væske pr dag, men det blir vanskelig. Jeg spurte om jeg kunne ta Postafen og det er greit, men den tar ikke den vonde smaken i munnen.

Blir glad om noen har noen tips om hva som er godt å drikke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...