Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 jeg er 20 uker på vei og har ikke noe særlig med mage. går i vanlige klær. er det normalt når man er så langt på vei?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er 17 uker og kan bruke mine vanlige klær jeg også. har ikke lagt på meg så mye som 1 kilo... så jeg lurer på om dette er normalt. Men dette skal variere fra person til person. (er jo egentlig bare en fordel med liten mage) Det komme også litt ann på hvordan babyen ligger i magen. Så vi får tro at det er normalt:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 d er heilt vanlig så du kan bare ta d me ro fikk ikke mage før i 6-7mnd med første, men da kom den som en bombe.. denne gangen har magen komt litt mer fram, men isje så mye, er i uke 25..
Raych Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jada, alt er normalt vet du:) Det meste i alle fall. Jeg hadde nesten ikke mage i uke 20 jeg heller, men plutselig kom den litt mer ut nesten over natta:) Kan fortsatt gå i mine vanlige klær og er nå 27 uker på vei. Det varierer jo veldig fra person til person når magen kommer. Noen har magen mer "innover" på en måte, og så kommer det helt an på hvordan babyen ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå