Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sprer om seg med svada opplysninger kun for å skremme folk? Er det en her inne som sliter psykisk og bruker denne siden til sinneterapi?

Jeg synes det er flott at vi har forslkellige meninger og bruker forskjellige teknikker. Ingen mødre er like og ingen barn er like.

Det som derimot er helt idiotisk er uttalelse som om at vi ødelegger barna våres. Idioti.

Det skal enorme foreldrefunsjonsfeil til for å ødelegge et bar, evt gi det dramatiske konsekvenser. Og selv da er det ikke sikker at barnet er "ødelagt".

Skal du spre slik "terror" så får du underbygge det litt bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en omstridt metode, uten tvil. Men hvis man vet barnet er klar for det og 'liker' denne metoden er det vel i grunn foreldrene som vet best.

Og det skal ikke så store foreldrefunksjonsfeil til for å ødelegge et barn, bare konsekvens.

Men jeg er ikke anonym, og heller ikke særlig interessert i disse skrikekurdebattene :)

Skrevet

Har en følelse av at det er flere imbesile som skjuler seg bak anonymknappen.... En og samme person kan ikke ha så mye sinne og så begrensede meninger! Videre er det jo anonyme som slenger dritt i så og si alle trådene her...

Skulle faktisk ønske at knappen ble fjernet. Nå er tonen her inne så elendig at jeg nesten ikke gidder å være her mer...

Skrevet

Videre ser jeg ytterst sjelden at de anonyme kan underbygge påstandene sine med forskningsbaserte fakta. Det er som reglel bare en masse babbel om barnemishandling osv. ...

Skrevet

Jeg er anonym fra ferberstråden og jeg lurer på en ting. Hadde dere reagert så kraftig på min uttalelse om jeg hadde signert med nick? Hadde du kalt meg idiot osv? Eller hadde du klart å sett litt mer nøytralt på det jeg skrev og sett at det faktisk ikke var så stygt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...