Adalis Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Har ikke lest hva som står på siden her nå, mulig dere har skrevet mye om det, men spør likevel jeg. Klarer dere å se noe om denne saken?? Hva gjør at dere kan se noen mennesker, men ikke andre? Det er jo mange av dere som "spår" /leser folk her inne, klarer dere å gjøre det på Madeleine også???? Jeg har en sterk følelse av et land, og føler jeg ser det for meg. Aldri vært synsk eller noe, lurer på om dere også føle noe?? Vær så snill og svar, blir ødelagt av dette. Jeg føler en sterk smerte og frykt og fortvilelse når jeg tenker på henne, men tror det er pga at jeg forestiller meg hvordan hun må føle seg.
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Ja jeg ser noe...vil ikke si hva....men har engasjert meg i saken...
Adalis Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Så bra!!!! Sender deg en pm jeg, bare for å fortelle hva jeg føler, og om jeg er riv ruskende gal...
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Da synest jeg at du skal gjøre det vennen...får du pleier for det meste på og ha rett..uansett så har støtter vi deg her inne...=) Følg hjerte og magen din...du har min fulle støtte ! =)
Lillegull og spiren Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 heu kimby.. skjønner at det er frustrerende for deg,hvis du føler du har rett når det gjleder madeleine saken..men det viktigste er jo at hun blir funnet,så om du har feil,så skader jo ikke det. da har man i alle fall prøvd. du burde kontakte en type hjemmeside som de sikkert har åpnet,eller faktisk kontakte poitiet som igjen kan frakte tipset videre.har hørt at de har gjort det i enkelte saker. håååper du tørr å gjøre det,kansje hun blir funnet:)
Lillegull og spiren Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 så fint da:) håper din info kan bidra til å finne henne.
animal Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Jeg må bare hente frem dette innlegget igjen, fordi tror mange lurer på hva som har skjedd med denne lille jenta. Kan ikke være lett for dere som er synske i sånne tilfeller som dette. Kan jeg spør; er politiet på villspor i og med at de nå mistenker foreldrene? Håper jo egentlig det..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 ser nok noe her og...men vil ikke legge det fram her.Siden jeg er ganske ny så er jeg jo litt usikker..men er veldig sikker på noe ang denne saken ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå