Gå til innhold

Til dere som mottar bostøttepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at støttebeløpet ikke beror på husleie, men hadde alikevel vært interessant å høre hvor mye dere har i husleie, hvor dere bor og hva dere får i bostøtte. Bare for å se litt hvilke beløp det er snakk om. Skal søke støtte selv nå og er derfor interessert :) Man svarer så klart kun om man vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk litt over 1000 i bostøtte, husleie på 3500.. Bor 2 timer sør for Oslo...

Nå har husleia steget med 1000 kroner og jeg har flyttet til ny kommune, så blir spennende å se om det er noen endring. Vet om mange som fikk mer enn meg i bostøtte og hadde samme husleie bare en annen kommune...

Forresten så ser de også på inntekten din i forhold til boutgiftene når de setter hva du skal få i bostøtte.

Skrevet

Legg inn tallene på kalkulatoren på husbanken.no sine sider, så vet du hvor mye du vil få!

Jeg skal søke nå. Har husleie på 8500 i mnd, og vil få maks bostøtte som er 3670 kr i mnd.

Skrevet

Jeg har 5500 i husleie her jeg bor (Larvik)

Får 2737kr i bostøtte :)

Skrevet

Vi betaler 6500 i husleie, 2 barn og får 3500 i bostøtte, Bor i trondheim

Skrevet

jeg har ett barn,betaler 5500 kr i husleie og får 1700 kr i bostøtte. bor i elverum. stor forskjell her ja ser jeg....

Skrevet

Ja jeg ser også det, jeg regnet ut ifra min kommune (Nittedal / Akershus) og der får jeg 2151 kr om jeg har husleie på 6000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...