Gå til innhold

Hvordan skal jeg egentlig ligge om natta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver nå å "ruller" fra side til side, på magen går jo selvsagt ikke og ikke ryggen heller..da blir jeg uggen, men det som har skjedd de siste 2 nettene nå er at jeg våkner opp med innmari vondt i hofta (mulig det er bekkenet) på den siden jeg sist lå på. Ligger med en tynn pute mellom beina og har ammeputa foran meg (holder rundt den på en måte). Er det noen som har en god liggestilling å tipse om??? Blir gal av å våkne opp ørten ganger i løpet av natta pga av vondter i tillegg til at jeg må opp og tisse minimum 2 ganger pr. natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte, ligger godt over på siden med pute mellom bena. Er vel ikke så mange andre måter å ligge på. Jeg skifter også side "hundre" ganger i løpet av natta, blir fort vondt å ligge for lenge på en side, begynner vel å bli ganske tungt for hoftene.

Skrevet

Jeg har samme problem. Fant ut at det hjelper litt om beina får ca samme avstand hele veien til beina, og ikke bare blir støttet mellom knærne. D blir vondt mye verre. Jeg har stor dyne, så jeg bruker litt av den. Jeg pleier ligge med bøyde knær, og våkner lett av at jeg har vondt. Da hjelper det å strekke det nederste beinet ut. Kanskje vi har for myke madrasser, eller noe? -slitsomt...

Skrevet

Uff, eg vet hvordan dere har det!

Selv har eg fått sydd meg ei "pølse" Det er ett gammelt dynetrekk som er sydd på langs sånn ca 50 cm fra åpningen, sånn at det blir el lang pølse. Inni der har eg rulla ei sommerdyne. Da får eg samme avstand fra tær til hodet. Kjempedeilig å ha noe å holde rundt, samtidig få støtte mellom knær, ankler ol..

Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

jeg har kjøpt meg amme pute som jeg bruker til å støtte opp på siden av magen og mellom beina når jeg ligger på siden. funker veldig bra for meg..

Skrevet

Takker for svar, får teste ut litt i natt;)

Skrevet

For noen dager siden våknet jeg opp og skjønte ingenting, jeg følte meg uthvilt og hadde for en gangs skyld ikke vondt noe steder (har alltid smerter når jeg våkner pga BL) og det var vel i seg selv nok til at røde varsellamper begynt eå blinke. For jeg lå faktisk strak ut på magen!!!! Fatter og begriper ikke hvordan jeg klarte det, men jeg hadde nok lagt meg slik i søvne. Tippet meg fort over på siden da og lillegutt har beveget seg normalt mye siden da så jeg antar det gikk greit og det har verken skjedd før eller siden de siste mnd at jeg har våknet og ligget flatt på magen (ingen av bena var trukket opp eller noe), men du verden så deilig det var å våkne utvhilt og smertefri for en gang skyld da, hehe... Ellers ligger jeg halvveis på magen med ene benet trukket opp og dynen mellom madrassen og benet som jeg har trukket opp, eller ammeputen der (er for varmt å ha dynen over seg likevel nå synes jeg), da får jeg i hvertfall følelsen av å ligge på magen og det verker mindre enn om jeg ligger helt på siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...