Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jepp, var og fiksa puppene mine på colosseum klinikken i Oslo igår jeg. Det var jo ikke noe å grue seg til, gikk så bra så. Så nå slipper jeg mine hengete, slengete vrengte bukselomme-pupper som nådde ned til låra. JUHUU. Venta en stund da, fått mine to barn. Kan jo hende vi vil ha et barn til en dag men det blir ikke imorgen uansett. Har også trent mye og fått tilbake kroppen, ja trent alt annet som går å trene. Så dette synes jeg jeg fortjente.
Lille søtnos Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Grattis! Godt å føle seg vel både innvendig og utvendig
moby dick Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Ja, gratla!!! Jeg vil og men er litt redd for hele prosessen, så det var godt å høre at det gikk bra. Har du bare sydd opp. eller lagt i og?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Grattis! Jeg skal også gjøre det etter neste amming. Har hatt silikon i 10 når, men nå er de ikke så vakre lenger...he-he...
Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Grattis jeg skal under Roald sin kniv igjen i august- da min forrige operasjon førte til større hengepupper enn jeg hadde- Så nå skal det klippes og limes og løftes og legges inn mye mindre proteser ikke noe å grue seg for. Man ligger i narkose og sover søtt. Virker som man er vekk 1 minutt også våkner man med flotte pupper
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Var Roald som fiksa mine og, er veldig spent på resultatet. Hengte de med en gang på deg, at du så det når du tok vekk bandasjen eller gikk det en stund? Som han sa så hadde han sett ganske mye værre hengepupper enn mine da, sånn at utgangspunktet mitt var veldig bra, men klart jeg er spent for det. Har også tilbud om løft senere om jeg ikke blir fornøyd til redusert pris da. Regner med det er det tilbudet du også benytter deg av? Har ikke det dugg vondt nå, og trengte ikke smertestillinde i natt en gang, veldig overasket. Var det jeg gruet meg til, smertene etterpå. Så nå ligger jeg bare å slækker hos ei venninne her i Oslo, med full oppvartning og ingen mase unger, hehe. Hvor store ble dine første gang? Håper det blir ganske bra resultat nå, så kanskje jeg heller får tatt et løft om jeg får en unge til en gang. HI
Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Ja - det er det tilbudet jeg skal benytte meg av. Mine så ganske bra ut når jeg tok av bandasjen- men skjønte fort at de ville henge. Jeg la inn 410 ml første gang. Er ganske høy 180 og bredskuldra- så det ser ikke mye ut på meg i det hele tatt- men jeg skulle hatt ett løft med 340-360 istede. det er det jeg skal nå. La på meg over 33 kg i svangerskapet- og det er helt klart det også har ødelagt endel- så jeg er sjeldeglad for at jeg skal operere så snart jeg er nede i matchvekt igjen. Det er helt forferdelig grusomt å gå rundt med tunge dunker som henger ned på navelen
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er også ganske høy(174), og normal bygd, ikke tynn ikke tjukk men fine former. La nå inn 350 og det jeg kan se nå, litt hoven med bandasje så er det hvertfall ikke for stort, blir nok litt midre også vel når hevelsen går ned. Tok det lang tid å restituere seg eller? Tenker på bæring av unger og sånn. Skal vel vente et par uker? HI
Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Jeg syns det gikk veldig fort følte meg pigg og klar får å bære betong etter en uke- men jeg ventet i 6 uker som anbefalt. Derfor skal jeg operere denne gangen når pappan her 6 uker perm her. Da tar jeg ferien min. Løfting og nye proteser er ett mye større og vondere inngrep med tanke på at de klipper vekk halve puppene mine så denne gangen vil jeg ligge rett ut så lenge som mulig!! Ja de blir mindre. Tar ca 3 mnd før de får sin endelige strl. og fasong
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 Ja så bra, for det var liksom min værste skrekk, at de skulle bli for store, var jo ikke derfor jeg fikset dem for å bli pamela 2=)Gleder/gruer meg til å ta av bandasjen, ble de veldig blå? Klarer ikke helt å se at jeg ikke kan løfte henne på hele 6 uker, godt hun ikke er ufattelig tung, 7-8kg. Har jo ikke no valg når hun skal legges f.eks. Ellers er hun ikke kravstor ellers og jeg går sjeldent rundt å bærer på henne. Men det er kanskje litt tyngre ting som er værst. Står jo bare at man må ha hjelp til ungene i 1ukes tid i de skriva? Har hjelp i ca 2 uker hvertfall. HI
Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 hehe - har du hjelp i to uker er det mer enn nok tenker jeg Når jeg tok av bandasjen var jeg forberedt på blod, sting og masse blåmerker- men jeg hadde ingen av delene. Hadde ikke blødd en dråpe i bandasjen og var ikke noe blå og stingene var vekk. Tok den av etter 4 dager. tror den forsvinner etter dag 2 Blir nok kjempebra- bare koooooos deg med de nye puppene i flotte topper i sommer!! Jeg skal gjemme meg i sportsbh inntil de nye puppene inntar kroppen. Hadde nesten trodde vi skulle få hets på denne tråden- det er ikke alle som er like positiv til platisk kirurgi som meg!! hehe men det er jo vårt valg
shayan_jente_04.04. Skrevet 10. mai 2007 #14 Skrevet 10. mai 2007 jeg oxo har tenkt tanken! er 24 år og 3 barns mamma, så her oxo trengs det med oppstamming! Men må man dekke det selv, eller kan man få det dekka? vet at mageplastikk blir dekket hvis man har fått sånn oveflødig hud og at det skyldesen fødsel.....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Ja var litt redd for det jeg og, kjempeglad for at du svarte som har gjort det selv. Var jeg som skrev pm til deg for en ukes tid siden også. Så du vet vel hvem jeg er=) Er bare litt pysete med det ennå, og har ikke fortalt det til absolutt alle rundt meg ennå. Men er ikke flau over det i det hele tatt for det, for dette gjør jeg bare for meg selv og har ennå ikke møtt noen som ikke har forståelse for det. regner med at jungeltelagrafen går fort som kommer nok til å få noen spm,men det er jo bare koslig;)Er nok mange fler enn man tror som enten allerede har gjort det eller planlegger det. Har et par venninner som er litt småsjalue nå, men de planlegger barn nå snart så da er det best å vente tenker jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #16 Skrevet 10. mai 2007 Det skal veldig mye til å få det dekket så lenge det ikke er fysiske plager som at de er for store og tunge (brystreduksjon) Trygdekontoret dekker svært sjelden bare kosmetiske inngrep. Hvor mye overflødig hud skal man har for at mageplastikk dekkes da, vet du? Jeg har smått hengehud over navlen og også ved trusekanten, har trent mye nå men huden trekker seg ikke sammen igjen. HI
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 10. mai 2007 #17 Skrevet 10. mai 2007 Gratulerer!! Jeg skal faktisk dit i morgen og gjøre det samme jeg... Men jeg gruer meg veeeldig da..::S Håper det går bra... Gjorde det utrolig vondt?? La du over eller under muskelen? ) Gratulerer igjen:o)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #18 Skrevet 10. mai 2007 Er det greit å gjøre det så snart etter å ha fått barn? Hva med amming? Eller har dere ikke ammet? Har hørt at man må vente minst tre mnd etter ammingen...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #19 Skrevet 10. mai 2007 Man skal vente ca 3 mnd etter avsluttet amming..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 10. mai 2007 #20 Skrevet 10. mai 2007 Gratulerer! Jeg har også tenkt tanken.. er 30 med ett barn.. men vi får se... Foreløpig ser d greie ut.. litt mindre,, men ,, Grattis! Kos deg med dem;)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. mai 2007 #21 Skrevet 10. mai 2007 Heldig du :-) Har også to vrengte bukselommer her :-pp
Molait Skrevet 10. mai 2007 #22 Skrevet 10. mai 2007 Jøsses, ikke noe hets:) Gratulerer med new boobs! Kult! Ut å kjøpe ny topp:)) Tenkt tanken selv, får se. Hva kom det på?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. mai 2007 #23 Skrevet 10. mai 2007 Skal også få, men skal få en flottere figur først :-p Stramme opp histn og pistn, så da må jo puppene følge meg :-) Molait_ Tror du finner priser på klinikk stokkan :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå