Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg var lei av det gamle og trengte forrandring, dessuten er jeg ikke så ung lenger! Men hvem er jeg?????? HAHA! Det har jeg ikke tenkt å si! Neida, jeg er tidligere YoungMama!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 åssen skal jeg greie å huske på det da...? he he hva betyr nicket? håper vi ses snart igjen ) vi får ikke vært med i morgen ( klemklem
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Det er initialene (å gud, det skrives vel ikke sånn? Jeg vet ikke!) til Charley, han har 4 navn han skjønner du! Også fant jeg ut her om dagen at det blir code, så det var litt kult synes jeg (ikke planlagt assa).. Hva skal dere imorgen da??Vet ikke helt om jeg skal dra enda jeg heller, finner ut av det imorgen tror jeg!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 ååå, morro ) nå ble jeg nyskjerrig på alle navnene... hi hi nei, sandra er litt dårlig i magen... driver og får en tann oppe. holdt på lenge, nå. over 2 uker. så hun sutrer, bæsjer og sover.... he he ) også er pe ferdig tidlig på skolen i morgen, og da er det så koselig å være alle sammen
Jente89 ♥ Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Skal prøve å huske at du er tidligere "YoungMama" men blir sikkert litt uvant i starten.. Hadde tenkt å bytte nick sjøl men blir vel bare med tanken.. er litt usikker om jeg faktisk VIL bytte ! i i tilfelle til hva liksom? :s Men Grattis med nytt Nick
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Har hatt lyst til å bytte kjempe lenge jeg også! Men der så vanskelig å finne noe å byttet til! Men nå klarte jeg det til slutt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå