snopy Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 har akkurat vert på sykehuset for ny ul, og da fikk jeg vite at hodet er festet...er 2.gangsfødende og 36 uker på vei.... Er det tidlig synst dere?? ¨ legen synst kanskje det var det, men meinte jeg godt kunne gå til termin for det... Så får vi bare vente da....spennende!!!
minne Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Ikke spessilet tidelig, mitt festet seg uke 30, forrige gang uke 28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå