Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jenta mi har alt for mye rosa klær. Noen som har tips om hvor jeg kunne fått tak i andre gøye farger på klærne? Evt rødt osv. Håper på tips evt nettet eller butikker. ;o)
selfangerkjerringa Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Kapp-ahl har litt fine røde babyklær vet jeg Ellers er det vanskelig gitt...
selfangerkjerringa Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Og så tror jeg at noen her inne har nevnt at polarn o pyret har masse farger og ikke bare rosa?
Lille søtnos Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Du finner det i kjedebutikkene godt gjemt mellom alt det rosa Ta frem letebrillene for de er i mindretall. Bogerud hvis det finnes der du bor har jeg sett har mange nøytrale farger, og noen av de mindre og litt dyrere babybutikkene
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 www.idat.dk har masse fint i rødt, orange, grønn, brun og rosa...
Brufutt Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Bare å titte på gutteavdelinger det...eksempelvis H&M. Jeg går på jenteavdelingen for å finne friskere farger til min gutt..er så drittlei av "guttefarger" og "jentefarger". Hvorfor skal det være sånn? Kan det ikke finnes rosa og røde bodyer (for eksempel) uten blonder og stæsj...sånn at gutter også kan bruke disse fargene???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå