Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har endel belegg i hodebunnen (skurv heter det vel...). Har smurt på olje, men det går ikke vekk likevel...noen andre gode forslag? gjør det vondt værre å plukke på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjør visstnok vondt verre, men det vet jeg ikke.... vaske med olje og vann... la det stå ;-) og kam igjennom med en kam etterpå....

Skrevet

Det beste du kan bruke er Salisylsyre som er en olje du smører på hodebunnen. La det være på i 3-4 timer, fjern hudflakene så med en kam før du vasker håret på vanlig måte. Garantert effektivt. Jeg fikk anbefalt dette på helsestasjonen. Du får kjøpt det på apoteket. Lykke til! :-)

Skrevet

jeg masserer inn babyolje og lar det stå litt. Etter det tar jeg en kam (bruker den enden der taggene står tett) og drar denne att og fram, ikke hardt. Hun fryder seg-tror det kiler. Funker som bare det!!!!

Skrevet

Jeg gredde med kam når jeg vasket håret hennes. Tok litt av gangen så det ikke ble rødt og irritert.

Skrevet

hadde mye (MYE) babyolje i håret når han badet og masserte det godt inn. Vasket det bort etterpå. Samme "behandling" i noen dager og så var det helt borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...