Gå til innhold

Tussi/Millapril

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg rekker ikke turen vår i dag. Vi skal til kirop. med Mia, og etter det skal vi visst ut og kjøpe bursdags/forsinket fødegave til meg (tror han syntes det var mere greit om han fikk kalle det bursdagsgave...merkelig mann hehe). Mwahaha lite jeg skal finne noe flott og dyrt ;-)

Kos dere i sola! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du endelig får en fødselsgave da:-) Og flaks at du har bursdag så rett etter fødselen, slik at det ble lettere for han å gi deg noe! Mannfolk kan være merkelige til tider:-) Finn noe riktig fint og flott, så ses vi kanskje tirsdag i stedet?!

Skrevet

Gratulerer med dagen, i dag ikke sant?? Og så bra du får fødselsgave, det er vel fortjent!!

Tussi: Vi kommer bort til deg kl 12.00. Har med Connie fra barselgruppen idag. Vi har vel fortjent en is, siden Sanasol har bursdag?

Skrevet

Ja huff, glemte jo å gratulere!:

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere. Bukke, nikke neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Si meg så hva vil du mere; Gratulere!

Huff da... Ammetåka slår inn igjen. Husker jaggu ikke teksten riktig heller:-) Må vel lære den nå somman har barn i huset.. Men du skal være glad at jeg skrev sangen, og at du ikke fikk den "live". Har nemlig en stemme som kun Maja liker - og det er nok bare foreløpig:-)

Skrevet

Hehe nydelig sang, tusen takk :-)

Vi er ferdige med familiebesøk, og spekelaget gikk på skinner. Mia oppførte seg eksemplarisk og sjarmerte alle i senk ser hun satt i sin lille rosa kjole og dro den opp hele tiden mens hun gliste. Av gubben fikk jeg massssssse velværeprodukter, så jeg skal få en dag hvor han tar Mia og jeg leker hjemme-spa. Det blir digg :-)

Vi feiret jo såklart også Mia's 3 måneders dag i dag, hun fikk vel strengt tatt mer oppmerksomhet enn meg, men det er som seg hør og bør ;-)

Tror ikke det blir trillings på meg på tirsdag heller :-( Vi har kiro-time halv to, så det skal nok godt gjøres. Men den sangen vil jeg gjerne ha live en dag hehe.

Skrevet

Hipp hipp hurra! Grtulerer med dagen! Gled deg til å prøv alle produktene, egentlig burde dere få barnepike slik at din kjære kunne pleie deg.

Nyt den siste tiden av bursdagen din.

Klem fra oss

Skrevet

Å!! Gratulerer så mye med dagen i går Sanasol! Gikk meg fint hus forbi det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...