Gå til innhold

Nå har jeg bestemt meg for å være inne her og bli kjent med klubben min=)


FuriLaks

Anbefalte innlegg

Har ikke skrevet så mye tidligere, er mest rundt og titter. Men her er vi ihvertfall, Nataniel og jeg:)

 

Ut i sola i dag tenker jeg! Sliter litt med bekkenet så orker ikke gå noe særlig, egentlig ganske kjipt, for jeg elsker å gå turer. Men med litt fysio håper jeg det blir bra!

 

Ha en deilig dag alle februar-damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

 

Kjekt vi blir fler her da:)

 

Vi har vert ute å gått laaang tur i dag, kjempedeilig:) Vet hvordan den er den bekkenløsninga og håper du kommer deg fort:) Er først nå den siste mnd jeg har greid å gå turer med snuppa. Kom meg knapt på butikken rett etter fødsel for det gjorde så vondt å gå.

 

Deilig med fineværet:) og nyter det fult ut, mye vind til tider her men bra i dag for en gang skyld:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av deg melder jeg meg inn i klubben, jeg også. har vært innom og kikket litt før, akkurat som deg.

 

Jeg koser meg hjemme med lille Anna, er heldig som har god helse og kan gå lange turer med vogna. Og Anna er søt og snill, er blid og fornøyd så lenge hun får mat og hvile.

 

Håper det ordner seg med bekkenet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Fått henvisning med gangvansker så da slipper jeg å betale noe som helst! Heldigvis, ellers er det ikke sikkert jeg hadde kommet meg til behandling.

 

Sitter og ser på grand prix med et halvt øye, ganske utrolig dåååårlig;) Men det er litt av sjarmen med hele greia da! hehe.

 

Er det ikke herlig når de små liksom har blitt helt egne personer og ikke lenger er små "baby-nurke-klumper"? Syns det er så spennende å oppdage og lære han å kjenne jeg!

 

Har dere vært på 3 mndskontroll enda da? Vi skal på mandag. Sprøyter og greier:( Spent på hvor lang han er blitt, veier over 7 kg og er laaang! Stor gutt! Må begynne å trene litt styrke snart, merker på ryggen at han begynner å bli tung:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hefalomp og Natanielprinsen :)

 

Vi var på 3 mnd på tirsdag. Da var Isabell 5700 og 60 cm, så er ikke fullt så stor som Nataniel:) Ble ikke sprøyte for hun var litt småsnufsete, så skal tilbake i morgen å få vaksinen. Gruer meg :(

 

Helt utrolig hvor fort tiden går! Er så gøy nå når Isabell gir tilbakemeldinger og "prater" og styrer seg:) Hun skrattet for første gang i går:) Ble så forundret over det som skjedde at hun satt som et spørsmålstegn etterpå.. he he...:)

 

Når i feb var det Nataniel var født da??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...