Gå til innhold

Har deres reist seg ennå?


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Vesla reiste seg for to tre uker siden. I dag gikk hun rundt halve lekegrinda. (holdt seg fast i lekegrinda da selvsagt.) (står inntil veggen så hun kom ikke lenger). Greidde ikke å gå tilbake da. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, han har ikke det. Og jeg tror at det blir en stund til også. Han har så vidt lært seg å sitte uten støtte ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leander har reist seg så vidt. Det vil si at han prøver. Han har ballett stilling på føttene, så det er litt vanskelig å stå. Men lysten er der...

 

Kanskje han blir ballett danser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, her står vi stort sett hele dagen, og går langs alt hun kan holde seg fast i. Kjøpte brio gå vogn i går og hun går så fint etter den... blir spennende å se når hun slipper seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo reiste seg første gangen for snart 2 mnd siden og nå slipper han seg ofte og står selv, men går ikke på egenhånd, kun mens han holder seg/noen holder han.

Idag fikk han sine første sko:) såå søte:) Tror kanskje han går alene om 2-3 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mathias reiste seg første gang i påsken og går og holder seg i alt mulig. Tror vi må kjøpe en sånn brio-vogn snart. Blir veldig sint hvis vi ikke går med han......men sitter ikke på egenhånd ennå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen sitter heller ikke på egen hånd. ikke i nærheten engang. Men opp å stå det skal han. reise sæ opp overalt. Og siden han ikke har lært seg å sitte, så vet han jo ikke at rompa kan brukes til og lande på når han ramle. Så hær vurdere æ hjælm til han:p flere ganga han har ramla stiv som en stokk rett bak og på hau:( han e jo så snar, så æ rekk han jo ikke bestandig. huffs... flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt jeg er tante til var helt stiv i beina. Han hoppet med stive bein bla. fryktelig rart å se på. Men gutten min er nok ikke slik. Han har nettopp lært seg å sette seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pikabuu.

Akkurat det der tenkte jeg på i dag. Å falle bakover stiv som en stokk. Gutten vår faller nemlig alltid så greit ned på stumpen. Krabber så fint, setter seg opp selv, reiser seg for så å sette seg greit ned igjen på rumpa eller knærne.

Men sånn var ikke dattera vår. Hun falt alltid bakover stiv som en stokk :-D Merkelig greier... Slo jo hodet hele tiden som du sier. Hun er nå en frisk og fin 4 1/2 åring altså, så det er nok ikke noe å bekymre seg over. (Men litt klønente grovmotorisk har hun alltid vært, så jeg tok henne med til en osteopat for et par mndr siden. Det gjorde underverker!!! Nå sykkler hun på tohjuls-sykkel og er over alle hauger;-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

//MAM\\ Så fint og få høre litt erfaringe =o) Man blir jo litt bekymra. Tok det lang tid før jenta di lærte sæ at ho hadde ei rompa som ho kunne ramle på? =) Satse på at det går helt fint med min gutt åsså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna vår er ikke i nærheten av å kunne reise seg enda, hun har akkurat begynt å åle seg fremover, og øver seg nå på å kunne sitte alene.

Men tror nok at det tar ei god stund før hun klarer å sitte, å reise seg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...