Gå til innhold

hva fryser dere mm i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man fryse melka i flaska??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mangel på andre ting så har jeg fryst i vanlige brødposer. Funka greit det. Men ser de selger noen frysebokser på apoteket, avent eller noe sånt.

Skrevet

bruker avent sine begre, helt supre blir akkurat passe porsjoner og kan brukes om igjen maaange ganger

Gjest otilie79;)
Skrevet

Fryser melka i de avent koppene til apoteket. De er helt geniale, spes hvis du har avent pumpa. Det følger med en sånn tut sånn at du monterer koppen rett på pumpa og pumper ned i den. Også kan du montere på flaskesmokken også:) Og bruke de flere ganger:)

Skrevet

Du kan fryse mm i alt som kan kokes, eventuelt i reine poser :)

Husk at posene og beger/glass må ha tette lokk.

Skrevet

Avent-begrene er GENIALE! Enkle å bruke, vaske osv. De tåler koking, kan brukes igjen og igjen, og når knotten begynner med mat kan du lage opp en stor porsjon middag og fryse ned i porsjoner i avent-begrene :D Ei venninne fortalte meg at hun bruker dem til andre ting også - f.eks kraft til å koke sauser senere, en skvett rødvin til å bruke i saus osv.

Koster litt i innkjøp, men det er mange i pakken, de er både enkle og praktiske, og de har som sagt flere bruksområder.

Skrevet

Du kan kjøpe mm poser på apoteket.

Hs sa til meg at jeg ikke skulle fryse i tåteflaske. Jeg tok det for god fisk og spurte ikke hvorfor.. (sånn i ettertid skulle jeg ønske jeg hadde forklaring på hvorfor..)

Skrevet

Jeg bruker enten avent beger eller engangsfryseposer kjøpt i babybutikk.

Skrevet

jeg bruker avent sine posjons-poser som kan festes på pumpen.

Skrevet

vitusapotek har kampanje på disse begerne nå, en pakke med 10 stk koster drøye hundrelappen tror jeg.. mot ca 150 ellers.

Skrevet

Jeg fryser i glassbeger som det har vært tomatpure og tacosaus o.l. på. Vi har spart på dem siden slutten av svangerskapet og har en god del nå. Etterhvert når vi begynner med middag skal vi fryse middager i de samme glassene. Enkelt og veldig billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...