Gå til innhold

MÅNS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser deg ikke her inne (enda ihvertfall), har det endelig skjedd noe tro? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er paa overtidskontroll! :) Haaper for hennes del at hun ikke kommer tilbake, men at de setter henne igang. kanskje neste gang vi ser henne at hun har blitt mamma! :)

Skrevet

Håper det for hennes del.:) 16 dager over er vel nesten uutholdelig.Jeg trodde 14 dager over termin var max... Du da? Over tida du og, stakkars:(

Skrevet

er nok det ja. Vi har begge faatt beskjed om 18 dager over...saa vi er vell ikke spesielt glade for det noen av oss. Jeg haaper de vil la oss begge slippe litt tidligere. :) 18 dager er lenge det....

Skrevet

ja, det er lenge. I denne sammenhengen så utgjør 4 "ekstra-dager" utrolig mye. Håper dere slipper tidligere.:) Med førstemann så gikk jeg 10 dager over, og det var kjempe kjedelig. Jeg ønsker både deg og MÅNS lykke til ihvertfall. =0)

Skrevet

Takk takk! :) faar haape hun faar foerst da, saann at hun slipper at enda ei faar foer henne! er hennes tur naa syns jeg! :) anikken ogsaa.... SAA meg! :D

Skrevet

Ja, MÅNS har venta lengst tror jeg, så det hadde vært fint om ho fikk først:) Men strax etter, så får det bli din tur.=D Dere får holde oss oppdatert=0)

Skrevet

det gjoer vi nok vettu! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...