dritgrei hei hei! Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Håper du får en fin dag, og at de dumme damene på jobben har blitt litt snillere det siste halve året!!! hurra for bursdag og klem fra
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 gratulerer så mye med dagen!!! håper du blir feira skikkelig. ;o) bursdagsklem fra
Karomamma Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Grattis med dagen og velkommen i 41-års klubben!!! Jeg håper jeg husker riktig alder nå
allerhelstNorge Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Slenger meg inn i gratulantenes rekker og ønsker deg en riktig fin dag. Happy birthday to you...... Bursdagskoz
Little Miss Naughty Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Henger meg på og ønsker deg en super fødselsdag. klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday............ og se for deg Stevie Wonder som svinger seg frem og tilbake:-) Ha en flott dag!
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Gratulerer så mye med dagen,håper du får en fin dag og koser deg masse :0)
phantomet Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Gratulasjonsklem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Gratulerer med dagen!!! Blir det kaker og brus?? Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå