Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 til dere som har fått sjekket modning og åpning hos jordmor,har dette vært på sykehuset ved fødeavd.? Jeg går til jordmor ved en helsestasjon,men antar at hun ikke foretar slike ting der? har termin 31 mai og skal til henne i morgen,og kunne tenkt meg at det ble sjekket,men er litt usikker på om jordmødre ved helsestasjoner foretar slike undersøkelser.Noen som vet? Litt dumt spørsmål sikkert men..
persilla med en prins Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 hei det er forskjellig fra jormødrene,vet min jordmor gjør det ikke.ta å spør henne. lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Alle jordmødre er opplært til dette, spørsmålet er heller om hun vil gjøre det da du enda ikke er kommet frem til termin? Du har jo tre uker igjen til termin, så jeg tviler på at hun vil sjekke deg i morgen om det ikke foreligger en god grunn. Men du kan jo alltid høre med henne? Jeg har kun blitt sjekket når jeg har gått over termin, pga store babyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå