Gå til innhold

Kan ikke si at jeg nyter dette....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...graviditeten altså... Har prøvd å si til meg selv at jeg må nyte dette siden det er min siste graviditet. Men alt jeg tenker på er at denne tilstanden snart må gå over!

Jeg trives absolutt IKKE som gravid, har nok aldri gjort det egentlig. Føler meg bare svær som ei ku for tida, puster og peser for den minste ting. Og har lagt på meg ca 20 kg, har sluttet å gå på vekta for det er så deprimerende....

Og i bilen i dag sa mannen min: "Kanskje vi bare skulle hatt ett barn?" Litt sent å tenke på det nå, du.... Akk, måtte de siste 24 dagene gå relativt raskt, har bare lyst til å legge meg ned å sove... Men må mobilisere i dag, siden dette er min siste arbeidsdag!

Håper alle får en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, må le litt. Har det akkurat likedan.....

Trives ikke som gravid nei, og bare ønsker at dagene skal fly....

Sender deg en trøsteklem og måtte dagene gå FORT!!!!!!!

:)

Skrevet

Jeg føler så med deg..uff

Skulle tro det var meg selv som skrev det innlegget.

jeg har funnet ut at jeg ikke er skapt for å ha ting inni meg..he he

9 dager til termin med den 3 og absolutt siste..he he

jeg har også lagt på meg 20 kg føler meg bare tung og oppblåst nå,skal bli godt å få lillemann i armene snart.

Du får bare holde ut og lykke til videre.

Skrevet

Må bare signere denne jeg også.... Dette er siste min, men nå klarer jeg ikke nyte det lenger. Det meste er bare tungt og vondt, jeg er skikkelig lei! Jaja, det går i det minste rette veien, 25 dager igjen i dag! :-)

Skrevet

Godt å se at vi er flere! Hadde min siste arb. dag i dag (egentlig i morgen, men tar fri da...), så det skal bli godt å hvile litt framover håper jeg. Pluss at jeg har ganske mye å ordne, faktisk....

Skrevet

hiver meg på her... siste her og... men å gå gravid er ikke noe særlig... bare full i plager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...