Gå til innhold

Da har svigermonster sagt det dummeste av alt hittil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun driver til stadighet og maser om at guttungen ikke får nok mat. Nå påstår hun at jeg må tvinge i ham mat, og at jeg må lære ungen å bli glad i mat, ved ... å for eks. tvinge i ham grøt.

Tror ikke dama er riktig vel bevart. (Noe jeg egentlig vet hun ikke er, fikk det bare bekreftet nok en gang.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han ?

Må huske på at " ting var så mye bedre før i tiden.. " Hehe..

Skrevet

Så klart alt var mye bedre før. Hun fortalte meg at hun tvang barna sine til å spise grøt..... De ble som følge av det veldig glad i mat...

Han drar seg mot 7 mnd nå. Han får nok det han trenger av mat. Er bare ikke så altfor glad i grøt fordi tennene er på vei ut.. Hysteriske svigermødre sier nå jeg.

Skrevet

Hehe, svigermødre er fulle av gullkorn, tihi....

Skrevet

vi må trøste oss med at de vil oss vel....

tell til ti og vit at du vet best når det gjelder ditt barn. Jeg øver meg veldig på å se det som velmente meninger og forslag mer enn at hun krtiserer meg (selvom det i mange tilfeller er helt umulig) :-)

hold ut, og lær deg å telle til ti...

Skrevet

Helsesøster hos oss sier at man aldri skal tvinge barna til å spise noe som helst (utenom tran) fordi at da vil de tvert i mot vegre seg for å spise det senere da lukten og smaken vil forbindes ved ubehaget ved å bli påtvunget noe man ikke ønsker selv.

Heia svigermor!

Skrevet

Tvinges til tran? Nei, så viktig er det ikke med den tranen. Det eneste som skal tvinges her i huset er tannpuss.

Skrevet

Her i huset er tvangen kun på tannpuss og og en sjelden kos:p

Jo og soving...

Men sånne "vet best" svigermødre er horrible, de er fryktelig irriterende.

Bit tennene sammen og gjør det som du føler er rett:)

Hos oss er det ikke bare en velmenende svigermor, men også en bråte med "velmenende" svigersøstre:(

Skrevet

ha ha ha ha.... jeg har ikke en haug av dem, men jeg har en, og det er mer enn nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...