Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Skal en tur tilTrondheim i helga og lurer på om noen har noen gode tips. Hvor kan jeg handle babyklær og mammaklær (utenom HM, Kappahl ol.) Hvor bør jeg dra ut å spise?
spindel med spire :) Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Spørs litt hva du er på jakt etter da..? Litt dyrere babyklær har de jo blant annet på Cornelias Hus (endel dansk design), Bøllefrø (eller hva den heter), Barna i bakgården (i nordre) og sikkert noen fler. Ellers er det Polarn O Pyret og Bebito på solsiden.. Spisesteder.. hmm, Frati? Ligger i munkegata Har veldig god pizza, og så har de endel andre retter også, og koselig plas og ikke så altfor dyrt
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Hvis du vil spise en plass hvor de har litt dyrere mat, ca 500kr per pers så er Jonatan tingen med verdens beste kjellerbiff, men Frati er absolut å anbefale. Det kan være fullt der så det lønner seg kanskje å bestille bord. I tillegg til det som er nevnt over så har de en del fint barnetøy på barnas beste ved city cyd, men det ligger ca 20-25min med buss fra sentrum. Har du bil ville jeg tatt turen innom her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå