Gå til innhold

Hva tenker dere her inne om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt nysgjerrig på det etter og ha lest et inlegg her. (i den koselige tråden til tillab) =o)

Noen som har lyst og svare?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker at du er positiv og aktiv med mye meninger. og avslutter alltid med

=)

Skrevet

Selvopptatt og nøye hva andre mener om deg fordi dette er 2.gangen du legger ut en sånn tråd.

=)

Skrevet

He he. Javell. =o) Jeg la den både her og på skravle, fordi jeg vaar nysgjerrig. Driter i hva folk mener.

Vi bor i et land der alle er frie til og mene hva dem vil. :-D

Har forresten byttet nick.

(marie_85)

Skrevet

har alltid synes du har virka hyggelig

:)

Skrevet

Ja tror ikke jeg skal spørre et sånn spm her inn i dag jeg da.. Venter en uke tror jeg : ) hehe..

Syns også du virker hyggelig og diplomatisk, realistisk og kanskje idealistisk : ) Dessuten er du like glad i =) :) som meg ; o )

Skrevet

argh, hva skal jeg si. Først og fremst kan det virke som om du, spes med tråder som dette, prøver å "redde"deg inn igjen-husker alt det peset dere (du og Kai(tror han heter det)) fikk for en måneds tid siden. Personlig synest jeg du virker til å være en rolig og fredelig jente, og en flott mor.

Skrevet

Takk for fine svar. =)

Skrevet

Nei da, det er ikke det som er tanken min. =o) Var bare det at jeg hadde fått et fint inlegg i en annen tråd og da ble jeg litt glatt overrasket så da ble jeg jo litt nysgjerrig på hva andre mente. Værre var det ikke. =o)

Skrevet

Jeg synes faktisk synd på deg Marie!!

Det at du legger ut en tråd som heter "Hva tenker dere om meg?" viser jo bare tegn på at du har veldig dårlig selvtillit, og at du bryr deg veldig mye om hva andre tenker/synes om deg!!!

Men men, du blir vel mer selvsikker med alderen for vi håpe lille venn!!!

Skrevet

Ja ja. Synd at du ikke skjønnte poenget da anonym. =o) Tingen var jo bare den at jeg (pga av tidligere ting her inne) trodde folk flest her inne var negative mot meg. men så leste jeg et inlegg som ikke mente det, og da er det vel selvfølgelig at jeg blir nysgjerrig. =o)

Var jo bare for morroskyld. Og ja jeg hadde nesten regnet med og få noen anonyme krangle svar. Så det var jeg jo forberedt på. :-P Så jeg bare ler av deg som ikke kan se at man kan være nysgjerrig uten og være usikker på seg selv.

*smiiiil*

Skrevet

Tøft gjort! Jeg hadde aldri turt å spørre om sånne ting:) Det vitner vel kanskje mer om at du er en sterk kvinne som tar den børen du måtte bære.

Skrevet

hehe....Nysjerrig sa du?

Soory, biter ikke på den.

Ha en fin kveld!!!

Skrevet

Marie_85, husker du den tråden vi signerte igår om å overse slemme anonyme?:)

Skrevet

Jepp. =) Jeg husker det. Og jeg har ikke tenkt krangle videre med denne anonyme. Hadde bare lyst og få frem hvorfor jeg skrev denne tråden.

Skrevet

Jeg forstår veldig godt hva du mener Marie_85,har til tider tenkt tanken selv,for jeg sitter av og til og humrer for meg selv,for enkelte roser meg og andre mener at jeg er det dummeste neket som finnes.

Som jeg har sagt mange ganger her inne,så bryr jeg meg ikke om hva folk tenker om meg her inne,så lenge jeg har gode venner i mitt virkelige liv,så er det det som betyr noe.Nesten ingen her inne kjenner meg alikvell,men som sagt,jeg forstår tanken din.

Skrevet

Godt at noen har skjønnt det. =o)

Er jo liksom ikke det at man bryr seg om svarene. Er jo bare at det er litt morsomt og se liksom.

Skrevet

Ja,det var det jeg forstod at du mente*S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...