Som Natt & Dag Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 I dag har jeg blitt nedringt av venner og bekjente, folk jeg ikke har snakket med på flere uker måneder, og alle har lurt på det samme, nemlig om fødselen er i gang/overstått.... Jeg har fortsatt 39 dager igjen og fødte omtrent til termin sist. Min beste veninne (som bor i Moskwa), sier at hun de siste nettene har drømt om og om igjen at jeg har født, (dette gjorde hun forrige gang også). Det føles bare rart å få så mange spørsmål i løpet av en dag... Alle har blitt like 'skuffet' over at jeg er i topp form, har det helt fint jeg, ikke merket noen tegn på fødsel. Men nå på kvelden murrer det i ryggen, men jeg tror det kommer av mye annet enn fødsel...
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hei Tristane! Vet du hva? Jeg opplever akkurat det samme om dagen! Får meldinger og telefoner fra venninner jeg ikke har snakket med på LENGE, men spørsmål om noe snart skal skje!! HAlloooooo!!! Det er igjen 29 dager til TERMINEN! Og jeg regner med MINST en uke overtid! Rart hvordan folk kan begynne å ringe\sende sms så tidlig?! Tror jeg kommer til å gå lei, enten gidder jeg ikke å svare, eller så sier jeg bare at JEG sier i fra når mini er født!
Som Natt & Dag Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg sier også det samme, at jeg tar kontakt når ting har skjedd. Men som sagt det er virkelig besynderlig at alle plutselig tar kontakt den samme dagen, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå