Labbetøs Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hva om ALLE sammen bare ignorerer alle negative anonyminnlegg fullstendig?? Bare lat som om de ikke er der. Gjelder selvsagt ikke de som vil signere anonym av personvernårsaker en gang i blandt, nå mener jeg de som må signere anonym fordi de er stygge med andre og ikke vil stå for det. Kan vi ikke bare ignorere dem fullstendig, og ikke engang komentere dem? På den måten vil vi nok drepe mange av de unødvendige, meningsløse og stygge komentarene. Hjelp meg å holde denne tråden oppe slik at flest mulig får se den.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Har prøvd å formidle dette budskapet lenge... det er nemlig den eneste måten å få bukt med problemet på. Her er et par enkle fakta: - Moderator kommer nemlig IKKE til å fjerne anonymknappen på småtroll-forumene. - Og folk kommer IKKE til å slutte å bruke anonymknappen til å krangle. - Å svare på anonyme innlegg (og da mener jeg de uønskede) vil bare bidra til å holde tråden oppe og krangelen i live. Det eneste som virker er ganske enkelt å ignorere uønskede anonyme innlegg Enkelt, greit og ikke så komplisert at det er vanskelig å huske heller.
Babyfacepsycho Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Greit nok. Men jeg tror desverre ikke dette inlegget hjelper stort mye mer enn alle millioner andre inlegg som oppfordrer til det samme. =/ Så lenge anonymknappen er der så er det ikke stort og få gjort dessverre. =)
selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Hadde kanskje fungert bedre om man ikke kommenterer at det ikke er noe vits.
Babyfacepsycho Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Har ikke sagt at det ikke er vits i og ignorere. Men jeg skjønner ikke vitsen med og skrive et inlegg som dette. Vi er da voksne damer som selv skjønner at det beste er og ignorere det, + at det har vært mange like inlegg som dette før, og det resulterer alltid i at de anonyme begynner og krangle over at dem blir klaget på. =) Derfor er det jo bedre og bare ignorere dem fullt ut og ikke lage tråder som dette. =)
LisaColli Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 hahahahah, det var meg, klarte ikke å dy meg! god natt jenter;)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 At noen overser det er i alle fall en begynnelse:) Men som du nevner, av personvernårsaker, mener jeg også at det er fullt lovlig å fri til anonym-knappen. Tror forøvrig at det blir hyppig brukt som forsvar for ikke å bli aldeles hengt ut for de meninger man måtte ha om ulike ting.
Bambino&brødrene Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 For min del så kan de anonyme bare ture i vei. Det blir som en slags useriøs underholdning. Jeg blir ofte mer provosert av ting som er signert med nick, og forstår av og til ikke hvordan enkelte tør å signere med nicket sitt etter helt på jordet uttalelser. "Jeg VET at mannen min aldri ville vært utro..." "Vi trenger ikke redde miljøet fordi de utvalgte skal videre snart når jorden går under..." "Satans unge..." (husker ikke om den var med nick) Heldigvis er det flertall av fornuftige innlegg. Jaja, hva hadde verden vært uten en god diskusjon i ny og ne.....
selfangerkjerringa Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Kødder du? Har virkelig noen her inne skrevet den miljo-greia? Jøss, tror jeg må komme inn hit litt oftere jeg, det ER jo virkelig underholdning dette
Bambino&brødrene Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Jepp, det var en lang debatt som startet fornuftig; mange var bekymret for mijøet og det var snakk om hva vi selv kunne gjøre for å prøve å redde det. En eller annen overkristen ødela alt ved å komme med lange innlegg om at vi ikke skulle bruke tid, penger og ressurser på å redde mijøet fordi nå skulle jorden likevel snart gå under og de utvalgte skal visst videre til et bedre sted... Er det for sent å bli frelst, tror du??? =)
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 husker den debatten. den startet helt normalt, men plutselig tok den heeeeeelt av på 1-2-3 var hele siden dekket av miljø-innlegg, og diverse bekjennelser :-D
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 Av og til overser jeg dem og av og til svarer jeg dem,men kommer de med spørsmål som er helt utenom tema,så overser jeg dem glatt,har lettere for svarer noen med nick da. Jeg ser mange ganger på en anonym som en ikke person og tar vel ikke så veldig mye hensyn til hva jeg svarer denne ikke personen eller om jeg svarer i det hele tatt. Av og til kan det jo være greit å være anonym,men ikke når en kun er ute etter å slenge dritt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #14 Skrevet 10. mai 2007 Kan ikke de som vil svare anonym få lov til det da? Her må det vel være lov til å spørre om det man vil og svare dem man vil. Dette her var skikkelig barnehagetante opplegg...
selfangerkjerringa Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Da har du kanskje misforstått litt... det dreier seg ikke om muligheten til å være anonym, den vil alltid være her. Det handler om de som misbruker den muligheten, og benytter den til usaklige og direkte utrivelige svar - og om det faktum at det eneste som får dem til å miste effekt er å overse dem
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #16 Skrevet 10. mai 2007 Men det må allikevel være greit å svare hvis man vil! Skjønner ikke at det må lages en tråd der man oppfordrer til å ikke svare på anonym- selv ubehagelige anonyme. Det gjør man som man selv vil tenker jeg.
selfangerkjerringa Skrevet 10. mai 2007 #17 Skrevet 10. mai 2007 vel - det fins nok av brødhuer her inne som tydeligvis trenger å få ting forklart et par ganger før det går inn...
Labbetøs Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 10. mai 2007 Ka-Ping har skjønt poenget. Jeg oppfordrer ikke folk til å ikke svare på anonyme innlegg. De som ønsker å være anonyme må få lov til det. Det jeg oppfordrer til er å ignorere alle de anonyme innleggene som er dær bare for å slenge dritt. De som bare er ute etter å skape kvalm bør ignoreres. De som vil være anonyme av personværnåsaker får fortsette å være det. Alle monner drar, so sleng dere med på dette damer. :-)
komplett familie Skrevet 10. mai 2007 #23 Skrevet 10. mai 2007 SÅ BRA TRÅD.... jeg vil hjelpe deg og holde denne tråden gående... kan hende dere ser nicket mitt mer enn en gang =) Lenge siden jeg har vært her inne nå, men jeg er også irritert på de anonyme stygge innleggene.... skjerp dere folkens - ja, dere anonyme da som er SLEMME!!!!! ha en fin kveld folkens
St.Sunniva Skrevet 10. mai 2007 #24 Skrevet 10. mai 2007 Helt enig! Gidder ikke bruke energien min på de usakelige kommentarene fra noen av de direkte korttenkte og dumme anonyme. Som andre sier er det jo ikke noe i veien med anonyme som faktisk har sakelige og strukturerte spørsmål/svar og som kanskje ikke vil "utlevere" seg, men vi klarer jo fint å lese forskjell da! Gjør vi ikke? :-)
Labbetøs Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #25 Skrevet 11. mai 2007 Det høres bra ut damer. JA til retten til å være anonym. NEI til de som missbruker retten og bare er slemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå