Karomamma Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Vi har holdt på med en langvarig fusjon i flere måneder (annonsert på sommeren i fjor) og organisasjonen i Norge er ENNÅ ikke på plass. Jeg skal ikke plage dere med alle detaljer her, men må bare blåse ut litt altså. Okei, her kommer det: Jeg er dritlei finner og tyskere som hverken snakker eller skriver flytende engelsk!! Jeg er lei av mannfolk i mørke dresser som er totalt handlingslammet! Jeg er møkkalei av utenlandske sjefskjerringer med rød lebestift som bare kokketerer og ikke får jobben gjort!! Jeg har fått nok av interne strategisamlinger som overhodet ikke handler om kunden! Jeg driter i visjoner og forretningsplaner som ikke har rot i virkeligheten! Jeg HATER møter! Jeg er lei meg på vegne av kolleger som etter 6 mnd ennå ikke vet hva de skal jobbe med eller hvem som er sjefen deres! Jeg er forbanna på alle som ikke svarer på henvendelser! Jeg liker ikke vinglepettere som ikke kan ta sjefsbeslutninger! Jeg er LEI LEI LEI!! Sånn, der var det skrevet. Blir nok likar i mårrå... Takk for oppmerksomheten Hilsen sint dame
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Oiiii......... vet du,syns du har lov til å være sinna nå jeg. klem. "det skal bli en dag i mårra,med...." =0)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Nei fusjoner og omorganiseringer er aldri gøy! Men tenker det ble litt bedre nå som du fikk blåst ut. Pleier å hjelpe det:-)
♥Snulder Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Godt å slippe ut litt damp og frustrasjoner av og til ;=) Nå kan du tenke på litt hyggeligere ting vet du! Slik som "hvilken sang skal jeg synge i bryllup til høsten" freksempel.... Eller... hvilken sovepose skal jeg stappe kroppen min nedi etter å ha danset hele natten sammen med ett par andre dibbe-damer i ekte "dibbegifteri"..;=) Ps... reveenka er en REV til danse har jeg hørt....
dritgrei hei hei! Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 det er ingenting som er mer provoserende enn sjefsdamer med lebestift og luft i hodet. De har lært seg noen fraser som ikke handler om noenting, men som høres veldig veldig stilig ut. Gjør det du pleier å gjøre du Karomamma.... fiks ting i det skjulte, så kan du presentere det som gjort, og smelle i bordet med at det ikke er din jobb. Eller så kan du la dem holde på.... det virker jo som om firmaet er i live, så da kan jo du bare dibbe med god samvittighet, for antagelig får du gjort mer enn de fleste uansett. ha en fin dag på jobben!!! klem fra
Karomamma Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2007 Takk for støtten, damer! Jeg er like sinna i dag, men man er da profesjonell (stønn...) så jeg har ikke eksplodert ennå. Jeg gjør som vanlig, bruker mine kontakter og kjører bakholdsangrep når de minst venter det. Snill mot de snille og slem mot de slemme... He he... En helt annen sak er jo at man ikke skal bruke tiden sin på slikt tull, det er jeg sterkt imot altså. Ja ja, sola skinner i hvert fall
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 I know! Var igjennom en fusjon for to år siden- og ennå er ikke alt på plass, det blir det nok ikke heller... Savner den gode gamle bedriften jeg... Derfor er jeg jobbsøker i øyeblikket...
allerhelstNorge Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 ..... og så så slitsomt det er å holde seg profesjonell med så mange TULLINGER OG UTLENDINGER!!!! Fusjoner og omorganiseringer er noe skitt. Men du må ha lykke til både med -oner/inger og humør. Det blir nok bedre aldri i verden skal du se
Maud Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Vær sinna du, det har du all mulig grunn til. Fortsett å gjøre det du skal og kan, så viser du dem til slutt at noen gjør det de skal og fungerer selv om andre bare virrer og prater (tull). Dumt med medarbeidere som lever med uforutsigbarhet og usikkerhet over tid. Det gjør masse med arbeidskapasitet og trofasthet dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå