Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 mnd har vært litt surkete i det siste, spesielt på formiddagen. Når jeg ammer henne på den tiden av døgnet er hun veldig småspist, noen ganger vrir hun hodet vekk og skriker. Spiser godt ellers da. Hun har begynt å sikle mer nå, så derfor har jeg tenkt på tenner. Hun virker mer anspent i kroppen nå, ligger og småsurker for seg selv og knyter hendene sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende det er tenner. Jenta mi begynte å sikle mye i den alderen og jeg trodde hun skulle få tenner tidlig, men de kom ikke før etter over to mnd. med sikling og gnaging, samt at hun noen ganger virket litt "sint". Når tennene begynte å bryte gjennom avtok den verste siklingen.

 

TTT (ting tar tid). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...