Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Jenta mi på 3 mnd har vært litt surkete i det siste, spesielt på formiddagen. Når jeg ammer henne på den tiden av døgnet er hun veldig småspist, noen ganger vrir hun hodet vekk og skriker. Spiser godt ellers da. Hun har begynt å sikle mer nå, så derfor har jeg tenkt på tenner. Hun virker mer anspent i kroppen nå, ligger og småsurker for seg selv og knyter hendene sammen.
Lille søtnos Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Det kan hende det er tenner. Jenta mi begynte å sikle mye i den alderen og jeg trodde hun skulle få tenner tidlig, men de kom ikke før etter over to mnd. med sikling og gnaging, samt at hun noen ganger virket litt "sint". Når tennene begynte å bryte gjennom avtok den verste siklingen. TTT (ting tar tid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå