Gå til innhold

ludda!


Hufsla

Anbefalte innlegg

etter mye slit og strev fant jeg deg endelig igjen! Jeg er kjempeglad for at det har klaffa igjen, skal krysse fingrene alt jeg kan for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åssssså er dette litt hemmelig ennå så du må ikke fortelle det til noen.Jeg er så spent på ultralyden til tirsdag for å se om vi kan se noe mer.Frustrerende å gå sånn å lure,samtidig vet jeg jo at jeg er gravid.Så koselig å høre fra deg.Tenkte ikke på at det var kjentsfolk her.Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, det er jo litt tidlig å gå ut med det enda;-) Skal ikke si noe, det kan du få gjøre selv.

 

Var ikke for å overvåke deg jeg fant deg altså, bare så spent på hvordan det gikk med deg, og dette ser jo bra ut;-)

 

Jeg har det bare bra, selv om det kan være slitsomt iblant. Eldstemann er litt småsjalu for tiden, og synes ikke det var noe stas når lillesøster lærte å krabbe. Men, når de ligger på gulvet å ler mot hverandre er alt helt bra, og alt det slitsomme glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet grynet vårt i kveld...Men vi står på.Har bestemt at en dag så skallllll det gå.Koselig å høre fra deg altså.Jeg befinner meg nå på bli gravid.Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...