white lady Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Skal på ultralyd imorgen (ordinær) og husker ikke om jeg skulle ha med urinprøve eller ikke...
Mari 74 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg skulle ikke ha det ihvertfall, det var kun ultralyd.
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 nei du trenger ikke det på UL bare husk å ta med helsekort;)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 VAnlig ul så har eg ikkje hatt, erstatter det en kontroll hos jordmor/lege må du ta med om ikkje treng du ikke. Har vært 3 ganger på ordinær ultra aldri hatt med og aldri har de spurd.
@nne p@ l@nne Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Er det ikke sånn at de som er med i mor og barn undersøkelsen skal ha med urin?? Husker ikke jeg, men eller trenger du ikke!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 litt sent, men.. De som er med i mor barn-undersøkelsen skal ta urinprøve på sykehuset.. De har egne glass som skal brukes (jeg måtte iallfall det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå