Gå til innhold

OSTEMANNEN LENGE LEVE!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

han er et unikum, han er et vindunder og han utfører under og andre fantastiske ting!!!

 

 

Er det en behandlingsform jeg vil anbefale så er det denne!!!

 

øm og slapp og trøtt, javel, men i orden!

 

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du!!! Jeg vil også en ostemann!!

Ja ja, jeg har jo ikke engang tid til å treffe fysiodama jeg kjente så vel før i tida. Sukk, sukk og atter sukk...

Skrevet

nå tenkte jeg at gubben din hadde servert ost jeg da....hehe

aldri vært hos slike menn jeg.men kunne godt tenkt meg det.men tørr ikke siden jeg ble "jernkvinnen" etter en opperasjon.fikk forbud mot alt knekk og slikt.en smule missunnelig egentlig....hadde vært godt for stive muskler det....sukkh...

Skrevet

Det var her blondine-genene mine slo til for fullt! Hæhæ...ostemannen??hævada??

Skrevet

osteopat mannen, flink flink mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...