dritgrei hei hei! Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 han er et unikum, han er et vindunder og han utfører under og andre fantastiske ting!!! Er det en behandlingsform jeg vil anbefale så er det denne!!! øm og slapp og trøtt, javel, men i orden! :-)
Karomamma Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Heldige du!!! Jeg vil også en ostemann!! Ja ja, jeg har jo ikke engang tid til å treffe fysiodama jeg kjente så vel før i tida. Sukk, sukk og atter sukk...
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 nå tenkte jeg at gubben din hadde servert ost jeg da....hehe aldri vært hos slike menn jeg.men kunne godt tenkt meg det.men tørr ikke siden jeg ble "jernkvinnen" etter en opperasjon.fikk forbud mot alt knekk og slikt.en smule missunnelig egentlig....hadde vært godt for stive muskler det....sukkh...
♥Snulder Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Det var her blondine-genene mine slo til for fullt! Hæhæ...ostemannen??hævada??
dritgrei hei hei! Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 osteopat mannen, flink flink mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå