Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 er forstegangs og hører mye om det. vet ikke hva det brukkes for?
Kummin&Lillesel Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Man putter det mellom bh-en og puppen for å hindre at bh og klær blir våte. Det er litt som bind :-P Bare ikke helt så ekkelt. Noen bruker det allerede i graviditeten fordi de lekker allerede så tidlig, men de fleste får ikke bruk for det før de har født og begynt å amme.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Ammeinnlegg brukes om du lekker... Dessuten beskytter de mot kulde om vinteren ( de i ull ) er det for kaldt kan man få betennelse.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 når du ammer så kan du "lekke" litt melk, og når det er kaldt ute så er det bra med ammeinnlegg for at det forebygger brystbetennelse.
torisve Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Du bruker det fordi når du ammer, kan det lekke litt melk fra puppene og det er vel ikke så gøy å gå rundt med bløte flekker på toppen.. Teit forklart men håper du skjønte det..
@nne p@ l@nne Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 En ting er at man lekker, men når du ammer med den ene puppen begynner gjerne utdrivningsrefleksen på den andre også. Da kan det ikke bare lekke litt men sprute!! Og du blir skikkelig våt.
Audacious Angel Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Du bruker de om du lekker melk når du ammer. Jeg lakk veldig lite, og stort sett bare på morgenen (melkespreng) men innleggene var gode å ha allikevel. Myke og deilige på såre og ømme pupper!
isrraf Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Ammeinnlegg brukes som beskrevet ovenfor. Jeg har et tips ang "spruting fra pupp som ikke blir ammet fra". Når jeg ammet datteren min startet hennes suging utrivningsprosessen på begge pupper. Det blir grisete... Men, dersom jeg holdt en finger mot den andre puppen når hun startet og suge ungikk jeg dette. Evt kan en presse underarmen mot brystet. Bare et lite tips fra en som i forrige ammetid hadde ENORME mengder melk og slet med mye lekkasjer og søling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå