Cassandra80 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Skal ut å shoppe bilstol til min 9 mnd gamle gutt i morgen. Skal bytte ut den første. Noen som har en å anbefale? Er det forresten noen som har Be-safe izi combi, og hva synes dere isåfall om den? Takk for hjelpen
Pia♥CF Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Vi har en INDY Jane med IZO fix.. og har dere fester til det i bilen er det veeldig å anbefale ja..Spesielt om man har flere barn, så slipper setet å # slenge" rundt i bilen om en ikke er med..( ikke det at jeg kjører villmann... Jo det gjør jeg :-)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har IZIcombi. Den sitter hvertfall spikret i setet, imotsetning til de fleste andre seter uten isofix-fester. Ikke er det veldig avansert å feste heller. Og at du kan regulere avstanden mellom seteryggen på det fastmonterte setet i bilen og barnesetet er en fordel. At det er best i test er heller ingen ulempe.... Foreløpig er jeg veldig fornøyd. Til førstemann prøvde vi en dullion forskjellige seter, men ingen av de kunne måle seg med izicombi'n vi har til minstemann nå. Nå skal det nevnes at kroppen nå er 5 år, så det er en stund siden.
Cassandra80 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 Tusen takk for svar begge to!!! Vi har nok ikke izi fix fester i bilen vi. Tar gjerne imot flere synspunkt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå