Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig at jeg skriver et innlegg på BiM idag egentlig er bare så lei av dette forumet, har til tider ikke klart å logge meg av nesten mens nå er det bare en liten kikk her inne før jeg suser videre...andre som blir litt lei innimellom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på DiB, men ja blir skitlei innimellom!

Skrevet

JA!

men er på en måte "avhengig".så må liksom inn å sjekke innlegg og hva som opptar andre her inne.. hehe har vel blitt en vane det her...:)

Skrevet

mm, derfor gikk jeg over på DIB;) sorry da men måtte bare.

Noe lei av og til alt pjattet og sure kjærringer og folk som er besserwissere og hakker og kakler. Derfor har jeg mitt eget forum her inne (tråden) og der er det ALLTID koselig å være. Kan spørre om alt, en eller annen vet som regel eller finner et svar og kan fortelle om alt stort og smått og får gratulasjoner og støtte og trøst og hjelp og GODE VENNER!

Skrevet

JA

Her på småtroll er det ikke så verst, men prøv å skriv et uskyldig innlegg på skravlesida, så blir det bråk! Ble så ufattelig drittlei hele greia, at jeg nå er i en ny desemberklubb i et helt annet forum. Må bare inn her og lese innimellom.

Skrevet

Ja, helt klart. Er lite her i forhold til før. Tidligere har det gått i perioder, men nå tror jeg lei-heten har kommet for å bli.

Stikker innom på kveldene noen ganger når samboeren min er på jobb, og vesla har lagt seg, men det blir sjeldnere og sjeldnere gitt.

Skrevet

Ha ha ha....godt det ikke er kamera på dataen min her nå for nå ser jeg ut som en tomat.....det skulle være DIB kjære dere....er litt babysyk for tiden så titter innom der også mye he he he...

Skrevet

hehe ja for blir jo litt dumt å spørre oss om vi er lei bim liksom. Ikke alle som er på jakt etter leietager enda:)

Gammel er dinnå a? Vi var da sammen på bim??

Skrevet

Ja vi hang på bim på samme tid ja...mi er 7 mnd nå...du fødte vel en mnd før meg gjorde du ik?

Skrevet

24 august. Så han er nesten 8,5 nå. Babysyk alt ja?:) Edvard funker foreløpig som bra prev. her..hehe

Skrevet

NEI = ) Hehe.. Ikke enda i alle fall : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...