lana<3 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Utrolig at jeg skriver et innlegg på BiM idag egentlig er bare så lei av dette forumet, har til tider ikke klart å logge meg av nesten mens nå er det bare en liten kikk her inne før jeg suser videre...andre som blir litt lei innimellom??
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 JA! men er på en måte "avhengig".så må liksom inn å sjekke innlegg og hva som opptar andre her inne.. hehe har vel blitt en vane det her...
Molait Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 mm, derfor gikk jeg over på DIB;) sorry da men måtte bare. Noe lei av og til alt pjattet og sure kjærringer og folk som er besserwissere og hakker og kakler. Derfor har jeg mitt eget forum her inne (tråden) og der er det ALLTID koselig å være. Kan spørre om alt, en eller annen vet som regel eller finner et svar og kan fortelle om alt stort og smått og får gratulasjoner og støtte og trøst og hjelp og GODE VENNER!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 JA Her på småtroll er det ikke så verst, men prøv å skriv et uskyldig innlegg på skravlesida, så blir det bråk! Ble så ufattelig drittlei hele greia, at jeg nå er i en ny desemberklubb i et helt annet forum. Må bare inn her og lese innimellom.
SpiseLise Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Ja, helt klart. Er lite her i forhold til før. Tidligere har det gått i perioder, men nå tror jeg lei-heten har kommet for å bli. Stikker innom på kveldene noen ganger når samboeren min er på jobb, og vesla har lagt seg, men det blir sjeldnere og sjeldnere gitt.
lana<3 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2007 Ha ha ha....godt det ikke er kamera på dataen min her nå for nå ser jeg ut som en tomat.....det skulle være DIB kjære dere....er litt babysyk for tiden så titter innom der også mye he he he...
Molait Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 hehe ja for blir jo litt dumt å spørre oss om vi er lei bim liksom. Ikke alle som er på jakt etter leietager enda:) Gammel er dinnå a? Vi var da sammen på bim??
lana<3 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2007 Ja vi hang på bim på samme tid ja...mi er 7 mnd nå...du fødte vel en mnd før meg gjorde du ik?
Molait Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 24 august. Så han er nesten 8,5 nå. Babysyk alt ja? Edvard funker foreløpig som bra prev. her..hehe
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 NEI = ) Hehe.. Ikke enda i alle fall : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå