Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har jo1pp i nicket mitt...

Og har hatt det en stund...

Når bør jeg endre den til 2pp dersom tr fremdeles ikke har meldt sin ankomst?

(fint om jeg kan endre den til noe heeelt annet, men forutsatt at det ikke blir blink på første forsøk liksom:p)

Begynner å se litt kjipt ut med 1pp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom tr (såfremt det er tante rød det betyr) ikke melder sin ankomst så er det vel ikke flere pp på deg i det store hele. Ellers teller hver mnd (fra mens til mens) som en pp. Når mens kommer legger du på en pp.

Skrevet

Heia tillab...:) har ikke peiling på disse greiene jeg heller...men jeg lurer fælt jeg også....går det bra med deg nedi danmark?

Drammen var kjempekoselig, vi gikk lang tur mens jeg var der, helt til toppen av bragernes fjellet eller no sånn....

Skikkelig synd at du ikke var hjemme når jeg var der for vi hadde et koselig treff hos thea når kom bort...:)

Skrevet

Ellie; tusen takk:)

Vet jo åssen det fungerer når tr (tante rød) er i nabolaget, men tenkte som så at kanskje det fungerte annerledes når hun er på ferie...

(lang ferie på kjerringa ja:p)

Lailaelin; Kjempesynd jeg ikke var hjemme nå som du ENDELIG fikk surret deg til Drammen... Toppen av Bragernesåsen blir Spiralen... Var dere der? Tung tur med vogn da!

Jeg hørte det var kos hos henne, og hun lager jo knallgode salater!

Og hva synes du om huset? Jeg bare digger huset hennes asså!

Skrevet

Javel da er mi tante på laaaaang ferie hun også...sluttet på pillen for over en mnd siden nå men har ingen murringer engang om at tr erpå vei engang, pleier å ligge å vri meg i senga på denne tiden av smerter, men neida hun kan godt ta seg lenger ferie hos meg hi hi...

mona maste og maste om at vi måtte gå opp til Spiralen men bekkenet mitt taklet ikke de siste oppoverbakkene, herregud for noen bakker men så flott det var da...

Store sterke karen til mona fikk gleden av å trille på Letizia, han klaget og klaget og vi lo og lo...han passet faktisk ganske godt til vogna og mona knipset masse bilder av ham...

Thea laget kjempegod salat, var noen nye blader inni der som jeg aldri har smakt før...Letizia og fredrik fikk skreket og skrålt mye også....

Jeg digget digget digget huset til Thea...likte de kjempestore persiennene hun hadde på huset, bokhyllene, sofaen, kjøøøøøøkkkenet var jo bare en drøm....

En dag ja eeen dag skal vi også ha det sånn....er det slik du også liker?

Skrevet

Pille?!

Hakke begynt på pille engang jeg:(

Jeg elsker den turen til Spiralen, men av strategiske årsaker går jeg kun ned og aldri opp:p Hehe... Nå vet du hvorfor! Stakkars fyren til Mona, men han trenger jo treningen, blir hans tur en dag! *gliiise*

De bildene skal jeg lure henne til å sende meg, eller legge ut på Facebook, må sees!

Jeg liker det nesten helt, men jeg ville gjort det littegrann anderledes... Er ikke fullt så minimalistisk av meg, er veldig opptatt av den hygge delen også. Men jeg elsker allikevel huset hennes med innredning og alt, er veldig gjennomført...

Og det er så tøft med trappen som går tvers gjennom det hele.

Og tenk den verandaen midtsommers! *bli solbrent av tanken*

Ah, jeg gleder meg til å kaste meg over oppussingen når jeg kommer hjem! (har jo flyttet inn i enebolig nå vettu!)

Men mulig det blir lallings nuh, ikke vent så lenge før du stikker innom her igjen da! (eller er du mer på facebook så jeg kan skrive med deg der?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...